Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zou Albert hierover denken.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat zou Albert hierover denken.

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
    Woehahahahhahahahaha lig in een deuk van het lachen
    We zijn toch al Juni he ???
    Anders heeft een of andere pipo 1 april verzet zonder dat we het wisten.

Maar gelet op de kleine dingens die Kirk gebruikte om zijn schip op te roepen de GSM is daar al een afgietsel van
    Nu nog de transporter en we zijn weg hier en gaan een ander het leven zuur maken
    De Marsmannekes bijvoorbeeld
    Marsmannekes, dat gaat nog.

Klingons daarentegen.....
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Marsmannekes, dat gaat nog.

Klingons daarentegen.....

Ze hadden een tijke geleden een planeet ontdekt die 3.7x groter was dan de aarde.
      Stel je even voor dat de dinos daar ook 3.7x groter waren en dat de meteoor die hun uitroeide ook 3.7x was
      En dat er dan een soort van mens ontstaan is die dan ook weer 3.7x groter is.
      Wel die mogen van mij niet op bezoek komen hoor, daar heb ik geen stoelen voor laat staan een tafel.

Maar mijn dag begon weer goed met de reactie van Theo
      Op minder dan een uur bij Alfa Centauri hahahhahahahhaha

Comment

het is al weer komkommertijd.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik ben een grote Star Trek fan (hoewel dat zich beperkt tot het kijken naar de films en serie, ik verzamel geen merchandising) en ik droom ervan om in een tijd te leven waar al die technologie aanwezig is. Stel je voor dat je zelf het weer kan maken, nooit meer zomer, zalig !
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Ik ben een grote Star Trek fan (hoewel dat zich beperkt tot het kijken naar de films en serie, ik verzamel geen merchandising) en ik droom ervan om in een tijd te leven waar al die technologie aanwezig is. Stel je voor dat je zelf het weer kan maken, nooit meer zomer, zalig !
            Helaas, tijdreizen zal enkel mogelijk worden naar het verleden. Naar een tijd waar er geen moderne technologie was.
            En je geraakt nooit meer terug. : ) : ) : )

Awesome !!

Het grote bewijs dat het nooit mogelijk zal zijn, is dat we nog nooit iemand zijn tegengekomen die uit de toekomst naar hier is gereisd, eventueel met een reisbrochure in de hand om mensen een reis naar de toekomst aan te bieden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              Helaas, tijdreizen zal enkel mogelijk worden naar het verleden. Naar een tijd waar er geen moderne technologie was.
              En je geraakt nooit meer terug. : ) : ) : )

Awesome !!

Het grote bewijs dat het nooit mogelijk zal zijn, is dat we nog nooit iemand zijn tegengekomen die uit de toekomst naar hier is gereisd, eventueel met een reisbrochure in de hand om mensen een reis naar de toekomst aan te bieden
              Wie spreekt hier over tijdreizen ? Ik bedoel dat ik graag in zo'n tijd zou leven m.a.w. ik ben veel te vroeg geboren...
              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Wie spreekt hier over tijdreizen ? Ik bedoel dat ik graag in zo'n tijd zou leven m.a.w. ik ben veel te vroeg geboren...
                Sommigen zouden niet alleen graag in een bepaalde tijd leven, maar ook in een bepaald seizoen. Volgens het weer topic toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Sommigen zouden niet alleen graag in een bepaalde tijd leven, maar ook in een bepaald seizoen. Volgens het weer topic toch.
                  Op een verre planeet, vol met geavanceerde technologie, en waar het alleen maar herfst is… Zalig !
                  Panasonic Lumix FZ2000

Comment

In Star Trek had men al tablets.
                    Ik weet wel niet wel merk ze hadden

De gedachte dat iets onmogelijk is, lijkt mij minder sterk dan ze vroeger was.
                    Voor mij is dat wel niet gebaseerd op valse hoop.
                    Bepaalde visies of toenmalige fantasieën zijn intussen werkelijkheid geworden.

Progressief onderwijs zorgt onder meer ook voor progressieve wetenschap.
                    Ik hoop wel niet dat dit ten koste gaat van onze kinderen, nu en later.
                    Sommige zaken gaan ook te snel.

Het moet ook niet altijd van nut zijn of absoluut de mens dienen, omdat het tegendeel slecht zou zijn.
                    Ik zou dit zelfde streven wel graag zien in het pure en op positief gebied bij ecologie, dat dient iedereen
                    "bij leven en welzijn"; zou Jos zeggen
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Op een verre planeet, vol met geavanceerde technologie, en waar het alleen maar herfst is… Zalig !
                      Dat bestaat hoor.
                      Toch in Star Trek
                      De naam ontgaat me even maar ze hebben er een kamer die je kan inrichten zoals je zelf wilt.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        ....
                        De naam ontgaat me even maar ze hebben er een kamer die je kan inrichten zoals je zelf wilt.
                        De Holodeck.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zaterdag op 2BE om 20.40 uur, Star Trek, daar zie je die technologie in werking .
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

En begin maar al te kiezen welke we als volgende om zeep gaan helpen keus genoeg he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                              En begin maar al te kiezen welke we als volgende om zeep gaan helpen keus genoeg he
                              http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...bevatten.dhtml
                              De Gliese 581 kunnen we met dat machien van de NASA in een goede 2 maand bereiken
                              Vraag me af hoe de communicatie zal zijn.

Tien jaar na het overlijden van de astronauten op Gliese 581, komt hier het bericht toe: "Hallo Houston, wij zijn goed aangekomen"
                              Hm, wellicht in de hemel?
                              Alhoewel, vanuit de hemel is de communicatie ook niet al te best
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                                Zaterdag op 2BE om 20.40 uur, Star Trek, daar zie je die technologie in werking .
                                Holodeck nog niet in die film, bestond toen nog niet...
                                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
                                X