Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autotrein Frankrijk.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Autotrein Frankrijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    Zoiets ? LOL

Haha
    Die moet een goed geheugen hebben
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ooit gereden met een jeep van den ABL?
      Ja ik heb nog gereden met een jeep van den ABL, en ook met een Unimog en een MB vrachtwagen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Ik heb ergens gelezen dat je met de TGV ook je auto kan/kon meenemen
        Een rit Rijsel Avignon met auto inbegrepen koste maar 59€ per persoon, en op een vier uur was je ter plaatse kan dat ????
        De autotreinen in Frankrijk vertrekken enkel uit Paris Bercy.

Voor personenvervoer is het vanaf 59 euro per persoon, enkele reis. Maar dat kan dus ook tot 150 euro gaan natuurlijk. Afhankelijk van de beschikbaarheid in de trein. Hangt dus af van trein tot trein, en op welk tijdstip je boekt.

Wellicht vanaf Lille bedoel je gewone reizigerstrein + huurauto, zonder je eigen auto te vervoeren.

Comment

Die autotreinen, net als slaaptreinen, hadden toch heel wat potentieel.

Zelfs in Denderleeuw had men een oprit gemaakt voor de autotrein indertijd... en na 2 jaar zijn ze daar 't schijnt mee gestopt.

Ik vind het niet logisch dat men enkel uit Paris Bercy kan vertrekken, dan moet je al met de wagen door de drukte van Parijs...
          Wellicht met de bedoeling dat er zo weinig mogelijk mensen dat doen, om dan nadien te zeggen dat het niets oplevert en het een stille dood te laten sterven.

Vanuit Lille had ideaal geweest.

Comment

Working...
          X