Ik moet zeggen dat ik serieus de overstap naar Windows Phone overweeg. Ik heb 3 gsm's gehad op Android en allemaal vertonen ze kuren. Eerst een Samsung galaxy mini die om de haverklap gewoon zichzelf afsluit en terug opstart. Daarna een Sony Xperia U waar ik om de zoveel tijd gewoon niet kan bellen, als ik iemand probeer te bellen dan gebeurt er niks. Ik moet de telefoon opnieuw opstarten en dan doet die het weer voor een tijd. Ook een tijdje een Samsung Ace 3 gehad, die had dan om de haverklap geen verbinding, wat ik met de vorige toestellen nooit heb gehad.
Nu wil ik overstappen naar een Nokia met Windows Phone. Ik hoor graag ervaringen van anderen. En mijn budget is max 200€, dus geen Apple voor mij. 600€ voor een gsm is niet aan mij besteed, ik gebruik die alleen om te bellen en sms'en, internetten doe ik wel op tablet of pc.
Nu wil ik overstappen naar een Nokia met Windows Phone. Ik hoor graag ervaringen van anderen. En mijn budget is max 200€, dus geen Apple voor mij. 600€ voor een gsm is niet aan mij besteed, ik gebruik die alleen om te bellen en sms'en, internetten doe ik wel op tablet of pc.
Comment