Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenvoudig(er) leven?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Eenvoudig(er) leven?

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Eieieieieieieindelijk .
    Nu nog een verhuis naar het land van blöd... bitte .
    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan
    ...... en mij is het om het even wat anderen, doen, verdienen, presteren, hoe goed of hoe slecht ze zijn...etc etc etc.
    Maar dan zouden ze beter zwijgen ipv op alles en iedereen te k.kken
    Zo om het even is het schijnbaar niet....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
      Zo om het even is het schijnbaar niet....
      Je quot me wel, maar je vergeet de 'Maar...' te lezen .

Comment

Je quot me wel, maar je vergeet de 'Maar...' te lezen .
        Niet zo voorbarig met conclusies trekken Djivan is een schone zaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Nu : heb al een aantal werkgevers gehad, en om te antwoorden op je vraag : yep, de meeste werkgevers zijn inderdaad dom...
          Zeker eens The Dilbert Principle lezen.
          Niet de strip, maar het boek:

Link: http://www.theworkzine.com/business/...bert-principle
          Dilbert: http://www.dilbert.com/

The basic concept of the Dilbert Principle is that the most ineffective workers are systematically moved to the place where they can do the least damage: management

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Dan lees je niet goed.
            Ik zeg niet dat er geen overbevolking is.
            Ik zeg dat als elk koppel max 2 kinderen heeft er een bevolkingsafname komt...

maar omdat je niet goed leest, zie je de waarheid er niet achter, bv:

Zo, benieuwd hoe je je nu zal moeten verweren Kirsten.
            Je kan proberen, door te zeggen dat die cijfers enkel voor EU zijn,
            waarop ik kan antwoorden: ja hoor:

of voor rusland:
            Oké, jij hebt het niet gezegd maar feit is wel dat we met véél teveel op deze aard***** rondlopen.

Tijdens mijn kinderjaren kon je hier in de buurt uren fietsen of doorbrengen zonder iemand tegen te komen, tegenwoordig is er geen enkel plaatsje over waar je helemaal alleen kan zijn.

Enne, ik moet of hoef mij tegen niks of niemand te verweren hoor...
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Eieieieieieieindelijk .
              Nu nog een verhuis naar het land van blöd... bitte .
              salam aleikum
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Tijdens mijn kinderjaren kon je hier in de buurt uren fietsen of doorbrengen zonder iemand tegen te komen, tegenwoordig is er geen enkel plaatsje over waar je helemaal alleen kan zijn.
                En dan zeggen dat er nog steeds mensen zijn die zich eenzaam voelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  En dan zeggen dat er nog steeds mensen zijn die zich eenzaam voelen.
                  Tussen het volk kan je ook eenzaam zijn.
                  En alleen zijn betekent niet dat je eenzaam bent
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Tussen het volk kan je ook eenzaam zijn.
                    En alleen zijn betekent niet dat je eenzaam bent
                    Inderdaad Theokus; ik ben héél graag alleen maar voel mij verre van eenzaam hoor!

Misschien zitten de one night stands daar voor een deel tussen ?

Comment

Oké, jij hebt het niet gezegd maar feit is wel dat we met véél teveel op deze aard***** rondlopen.

Enne, ik moet of hoef mij tegen niks of niemand te verweren hoor...
                      In Europa, zal er binnen enkele jaren minder volk rondlopen
                      (tzal vooral ouder volk zijn ,maar das ook een periode waar je doormoet, voor er weer jong volk kan rondhuppelen).
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        In Europa, zal er binnen enkele jaren minder volk rondlopen
                        (tzal vooral ouder volk zijn ,maar das ook een periode waar je doormoet, voor er weer jong volk kan rondhuppelen).
                        En da's héél goed want tegen 2050 zal de boel hier opgekuist zijn, we zullen tevreden mogen zijn met een jobke in het Oostblok,
                        voedselschaarste zal de wereld ook in haar grip hebben als we het al zolang volhouden tenminste...
                        Tegen 2050 lopen hier zomaar eventjes 10miljard wezens rond terwijl onze planeet is voorzien op slechts 3 miljard.
                        En dan herhaal ik simpelweg volgende vragen;

Wie gaat al die mondjes blijven voeden ? Wie gaat al deze mensen een job geven ? Waar gaan ze met ons afval (onze ontlasting niet meegerekend) blijven ?
                        Wie gaat er zorgen om de meute onder controle te houden ?

Comment

Tegen 2050 lopen hier zomaar eventjes 10miljard wezens rond terwijl onze planeet is voorzien op slechts 3 miljard.
                          Dat zijn natuurlijk de theoretische prognoses.

Maar er is hoop, kirsten_dl

- Een nucleaire wereldoorlog is hier nog niet in rekening gebracht.
                          - Een onbekende ziekte die een gigantische pandemie teweegbrengt waar nog geen medicijn voor bestaat.
                          - Grote natuuurrampen, niet noodzakelijk door de klimaatverandering.
                          - Een komeet die de aarde treft.
                          - Laat staan, buitenaards leven.

En tal van andere onvoorziene omstandigheden die het bevolkingsaantal kunnen terugdringen.
                          Mogen we natuurlijk niet van uitgaan dat deze zullen plaatsvinden, dus moeten we zorgen dat onze planeet leefbaar blijft onder de huidige en toekomstige situatie.

Comment

Sommigen leiden al een eenvoudig leven, of moet ik zeggen simpel ?
                            http://www.nieuwsblad.be/article/det...=1778527235308
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                              Sommigen leiden al een eenvoudig leven, of moet ik zeggen simpel ?
                              http://www.nieuwsblad.be/article/det...=1778527235308
                              tja..mij is hetzelfde overkomen in Amsterdam.
                              had mijn auto op een van de vele grachten neer gezet.
                              na een borrelje drinken en een hapje eten, kon ik mij auto niet meer terug vinden.
                              was aan het zoeken op de verkeerde gracht.
                              de volgende dag wel de politie ingelicht van mijn vergissing.
                              kan nu niet meer gebeuren met de ap op de gsm.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                na een borrelje drinken en een hapje eten, kon ik mij auto niet meer terug vinden.
                                Was dat een alcoholisch borreltje, bouk?

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                zou dan voor het gebouw moeten zijn, wij drinken geen alcohol.grt,bouk.
                                Bron: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ml#post4146983

Comment

Working...
                                X