Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows Defender activeren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows Defender activeren

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Kan je tijdens de configuratie afzetten of de tekst aanpassen naar wat je wil.
    Maar voor sommigen kan het ook nuttig zijn dat net deze tekst er staat (of iets gelijkaardig).
    Je beantwoordt een e-mail en de mensen denken direct dat je thuis bent aan je PC en blijven je maar verder contacteren of denken dat je alles wat ze gevraagd hebben direct gaat doen.
    Met een tablet of smartphone kan je overal antwoorden, op je werk, in de trein, op café ... als er dan staat dat het van je tablet of smartphone verstuurd is, dan snappen ze direct dat je 9/10 niet thuis bent en niet op alles direct zal reageren.
    dat van die antivirus kan je ook aanpassen, dus dat is ook geen punt om daarover te willen vallen of om toch maar je gelijk te willen halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
      dat van die antivirus kan je ook aanpassen, dus dat is ook geen punt om daarover te willen vallen of om toch maar je gelijk te willen halen
      Tot het antwoord van Hombre wist ik helemaal niet dat dit aangepast kon worden, ik gebruik nooit gratis versies van iets en zet al evenmin dubbele software op mijn PC.
      Ik ging gewoon uit van diegenen dat de gratis versie gebruiken en allen die reclame meesturen, die waar ik het aan gevraagd heb zeiden dat het zo was in de gratis versie.
      Maar soit, als iemand direct een correct antwoordt formuleert waarmee je de info hebt ... dan kom je veel verder dan met reacties dat het maar zever is.
      Ik begrijp dan wel niet dat iedereen dit laat aanstaan, persoonlijk wil ik ook niet dat derden tekst toevoegen aan mijn e-mails.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Of je het nu weet of niet en of het jouw of anderen zou storen of niet; je kan steeds een mail naar jezelf sturen
        Avira, pas geïnstalleerd hier, lijkt me "braaf"
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Tot het antwoord van Hombre wist ik helemaal niet dat dit aangepast kon worden, ik gebruik nooit gratis versies van iets en zet al evenmin dubbele software op mijn PC.
          Ik ging gewoon uit van diegenen dat de gratis versie gebruiken en allen die reclame meesturen, die waar ik het aan gevraagd heb zeiden dat het zo was in de gratis versie.
          Maar soit, als iemand direct een correct antwoordt formuleert waarmee je de info hebt ... dan kom je veel verder dan met reacties dat het maar zever is.
          Ik begrijp dan wel niet dat iedereen dit laat aanstaan, persoonlijk wil ik ook niet dat derden tekst toevoegen aan mijn e-mails.
          ik vind het persoonlijk ook niet fijn dat men een antwoord krijgt met de mededeling verstuur via mijn samsung blablabla
          dan heb ik liever dat erbij staat dat het bericht gecontroleerd is via een antivirus programmama
          maar ja Jij wilt toch altijd overal je gelijk krijgen
          en in verband met geen gratis versies te gebruiken, tja ....

Comment

ik vind het persoonlijk ook niet fijn dat men een antwoord krijgt met de mededeling verstuur via mijn samsung blablabla
            dan heb ik liever dat erbij staat dat het bericht gecontroleerd is via een antivirus programmama
            Gert, die blablabla = opgelost. De antwoorden zijn er

En verder?
            Ik doe mij voor als een domme gast.
            Maar in werkelijkheid ben ik een zeer slimme of intelligente gast

Dit gaat niet over vriendjes of vriendjespolitiek.
            VerSeg zijn antwoorden of oplossingen kloppen. Meer zoek ik daar niet achter.
            En als hij het niet weet/of wist; dan zegt hij dat ook.

Jan S., ik weet niet of die boven of onder de Moerdijk woont, is ook zo iemand.
            Maar hij is kort en bondiger

Zo zijn er nog collega's hier op BD.
            Doe zo als ik: wees blij dat ze er zijn.
            Maar ja, wat kan je verwachten van een dommerik zoals ik
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Of om op on4bam zijn woorden verder te gaan ... "Het heeft geen nut om uitgaande mails te scannen.", het is dan nog veel gekker om net voor deze functie reclame te maken.
              Maar soit, volgens sommigen moogt ge niet eens aanhalen dat ge dat storend vindt.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X