Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Toch even opletten met IIyama schermen.
    Nog een voordeel ... op een scherm van 179€ drie jaar fabrieksgarantie krijgen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Nog een voordeel ... op een scherm van 179€ drie jaar fabrieksgarantie krijgen.
      Haha, ach soo
      Wil niet zagen maar als er iets aan komt?
      Ga je die opsturen? Best dan om de verpakking min. drie jaar bewaren.
      Ze zullen die waarschijnlijk niet komen afhalen thuis
      Zou dat eens graag zien in de praktijk.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

        Hangt er vanaf waar je het koopt. Ik heb verschillende dingen gekocht via bol.com en daar is het gratis retourneren via een kiala punt. Je krijgt ook 30 dagen bedenktijd, gewoon een beetje opletten met de verpakking en ze doen nooit moeilijk.

        Grote toestellen zoals een tv, daarvoor komt de koerierdienst langs, helemaal gratis.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #19
          Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.



          Heb er zelf zo eentje en je staat versteld van zijn kunnen.

          Comment


          • #20
            Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

            Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
            http://nl.aldi.be/aldi_beeldscherm_5...350_15652.html

            Heb er zelf zo eentje en je staat versteld van zijn kunnen.
            Eens je een IPS scherm gewoon bent wil je geen ander meer.
            De kijkhoek van de meeste niet-IPS schermen is vrij klein, dat maakt dat je echt op de juiste plaats voor het scherm moet zitten om de juiste kleuren en contrasten te zien.
            Dat is met een IPS scherm veel minder kritisch.
            En er zijn tegenwoordig voldoende IPS schermen die binnen het budget van 200 euro vallen, dat is zeker voor fotobewerking toch een betere keuze dan het Medion scherm.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #21
              Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Eens je een IPS scherm gewoon bent wil je geen ander meer.
              De kijkhoek van de meeste niet-IPS schermen is vrij klein, dat maakt dat je echt op de juiste plaats voor het scherm moet zitten om de juiste kleuren en contrasten te zien.
              Dat is met een IPS scherm veel minder kritisch.
              En er zijn tegenwoordig voldoende IPS schermen die binnen het budget van 200 euro vallen, dat is zeker voor fotobewerking toch een betere keuze dan het Medion scherm.
              En dan zijn er nog de 4K schermen van Samsung....ong. 600 eurootjes
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Ga je die opsturen? Best dan om de verpakking min. drie jaar bewaren.
                Ze zullen die waarschijnlijk niet komen afhalen thuis
                Zou dat eens graag zien in de praktijk.
                Lees zelf: http://www.iiyama.com/nl_nl/service/...ievoorwaarden/
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

                  Een defect scherm wordt tegenwoordig gewoon thuis opgehaald, en je krijgt er een ander voor in de plaats (nieuw of gerepareerd, als ze geen "refurbished" hebben liggen dan krijg je normaalgezien een nieuw).
                  Hier is er ooit ook een defect scherm (Fujitsu Siemens) omgeruild op die manier (het is op mijn werk omgeruild, omdat ik niet de hele dag thuis kon blijven was dat een veel gemakkelijkere oplossing).
                  Ze komen het niet bij jou thuis repareren.

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  En dan zijn er nog de 4K schermen van Samsung....ong. 600 eurootjes
                  Dat wordt de volgende standaard, eerst nog de gewone IPS technologie, maar Oled zit er ook aan te komen (in het begin is dat allemaal nog erg duur, maar als je wat geduld hebt, dan zullen die prijzen ook wel flink zakken).
                  Voor een 4K monitor zal je wel een geschikte grafische kaart nodig hebben (maar de nieuwe pc's zullen daar binnenkort allemaal wel op voorzien zijn).
                  Last edited by Black B@ndit; 4 juni 2014, 21:09.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Ziet er verdorie goed uit
                    Bedankt voor de link.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Een defect scherm wordt tegenwoordig gewoon thuis opgehaald, en je krijgt er een ander voor in de plaats (nieuw of gerepareerd, als ze geen "refurbished" hebben liggen dan krijg je normaalgezien een nieuw).
                      Hier is er ooit ook een defect scherm (Fujitsu Siemens) omgeruild op die manier (het is op mijn werk omgeruild, omdat ik niet de hele dag thuis kon blijven was dat een veel gemakkelijkere oplossing).
                      Ze komen het niet bij jou thuis repareren.
                      Allee dan, beter dan ik tot nu toe wist
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                        Dat wordt de volgende standaard, eerst nog de gewone IPS technologie, maar Oled zit er ook aan te komen (in het begin is dat allemaal nog erg duur, maar als je wat geduld hebt, dan zullen die prijzen ook wel flink zakken).
                        Ik vrees ervoor dat Oled nog niet voor direct zal zijn Bart.
                        Wegens veel te veel uitval bij de productie stoppen de groten er mee, Sony, Samsung en gisteren ook nog Panasonic maken bekend geen grote Oled schermen meer te zullen maken, alleen nog kleine, maar hoe klein, dat zeggen ze nog niet, maar ik vrees dat ook de computerschermen uit de boot zullen vallen.
                        Na Sony zou ook Panasonic niet meer verder willen met de productie van OLED televisies. De fabrikant zou zijn OLED-tak aan Japan Display...

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Ik vrees ervoor dat Oled nog niet voor direct zal zijn Bart.
                          Wegens veel te veel uitval bij de productie stoppen de groten er mee, Sony, Samsung en gisteren ook nog Panasonic maken bekend geen grote Oled schermen meer te zullen maken, alleen nog kleine, maar hoe klein, dat zeggen ze nog niet, maar ik vrees dat ook de computerschermen uit de boot zullen vallen.
                          http://hdnieuws.blogspot.be/2014/06/...-met-oled.html
                          Oled samen met 4K uitbrengen is ook geen goede zaak voor de verkoop op lange termijn.
                          Als ze nu eerst iedereen een "gewone" 4K tv laten kopen, dan hebben ze binnen een paar jaar met de Oled 4K tv's weer iets nieuws om de klanten naar de winkel te lokken.
                          Tegen dan zal die technologie wel wat verder ontwikkeld zijn zodat de kosten lager worden.

                          Het komt er allemaal wel, maar niet allemaal tegelijk, ze brengen de nieuwe technologie liefst in kleine stapjes op de markt zodat de mensen telkens opnieuw een reden hebben om naar de winkel te gaan.
                          Dat zie je ook bij camera's, telkens een klein stukje, zeker niet teveel tegelijk vernieuwen, want ze moeten het volgende jaar weer een nieuw model uitbrengen.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

                            Van de week nog gelezen dat er een ferme stagnatie is in de verkoop van digitale camera's.
                            Komt door smartphones en de tablets.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nieuw scherm kopen voor mijn fotografie hobby.

                              Hey,

                              iedereen bedankt voor de hulp.
                              Het is een LG 23MP55HQ geworden.

                              Nogmaals bedankt allemaal voor de info.

                              Staf

                              Comment

                              Working...
                              X