Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Welke tablet?
Collapse
X
-
-
-
Re: Welke tablet?
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHeb die geïnstalleerd voor 2 euro...
Ik dacht dat ik de Pro had gekocht maar er staat nu de Lite op.
Waarom? Geen idee.
En hoe die app werkt... ook geen idee.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtNormaal krijg je, als je de app start een ip adres (iets in de aard van 192.168.1.140:1234) dat je moet intypen in je browser op de PC (je moet wel de smartphone op wifi verbinden, via het data netwerk gaat het niet). Dan krijg je een soort verkenner die de inhoud van je smartphone toont.
Wel nen hoop websites waar ik niks aan heb.
Kies Air werkt op dit principe via een ip adres maar ben ik ook niks mee want ik kan geen bestanden
uploaden van mijn pc naar de smartphone.
Comment
-
Het toestel die je hebt is de oorspronkelijke Galaxy S; Ik had die ook en was er ook niet content van.
Nu heb ik een Galaxy S4 en die kan gerust wedijveren met de Iphone 5S die ik voorheen had.
Uitstekende smartphone.
Als tablet kan je eens kijken naar de Galaxy Tab Pro 8.4 of 10.1, uitstekend HD scherm. Krijgen goede reviews.
Rudi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rudimaes Bekijk berichtHet toestel die je hebt is de oorspronkelijke Galaxy S; Ik had die ook en was er ook niet content van.
Nu heb ik een Galaxy S4 en die kan gerust wedijveren met de Iphone 5S die ik voorheen had.
Uitstekende smartphone.
Als tablet kan je eens kijken naar de Galaxy Tab Pro 8.4 of 10.1, uitstekend HD scherm. Krijgen goede reviews.
Rudi
En ben bereid om meer geld uit te geven
De specs van die Sony waren zeer goed maar de cpu is niet veel waard.
De Surface Pro heeft geen ingebouwde gps en ik wil ook geen extra accessoires meer.
En om snel aan de slag te kunnen liefst Windows 8.
Ook liefst een groter scherm omdat voor mij de tekst op zo'n smartphone niet te lezen is.
't Is ook allemaal zo traag.
Rudy, nog één bedenking
Je bent dus nu aan jouw DERDE smartphone toe.
Vermoedelijk voor een totaal som van 1500 euro.Last edited by theokus; 29 mei 2014, 18:41.
Comment
-
-
Straf hoor Theo, geen enkel tablet is zo snel als mij Samsung tabletten of smartphone.
Misschien moet je wel eens investeren in een iets duurder model met snellere processor?
Ook met een Windows tablet zal je daar rekening mee moeten houden.
Je hebt blijkbaar de eerste versie van de Galaxy S ... is oud en voorbijgestreefd!
Neem eender welke smartphone uit die periode en die zal traag zijn in vergelijking met moderne toestellen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtStraf hoor Theo, geen enkel tablet is zo snel als mij Samsung tabletten of smartphone.
Misschien moet je wel eens investeren in een iets duurder model met snellere processor?
Ook met een Windows tablet zal je daar rekening mee moeten houden.
Je hebt blijkbaar de eerste versie van de Galaxy S ... is oud en voorbijgestreefd!
Neem eender welke smartphone uit die periode en die zal traag zijn in vergelijking met moderne toestellen.
Een smartphone wil ik niet meer.
Die ik nu heb is goed om te telefoneren
Het toestel moet ook groter zijn.
(heb veel last om te lezen: alles is te klein voor mij)
Ik heb tot nu al bekeken:
Asus
Microsoft Surface Pro 2 (3 is voor augustus maar ik wil niet wachten
Lenovo = zeer handig, ook die beschermhoes enz. Ook met inbegrip van toetsenbord enz.
Sony: goede specs maar iets zwakke processor lees ik in reviews. Heeft ook een ingebouwde gps.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtEn waarom geen iPad?
En ik vind het toestel aan de kleine kant
Ik ben niet te lui maar ik wil niet sukkelen tussen Windows en de iPad.
Ben het allemaal zo moe geworden
Ik heb het ook moeilijk met wat ik eigenlijk wil
Toch had ik graag een groot scherm.
Een cpu i5 of i7.
Een laptop/tablet met toetsenbord = handig en in de auto of op verplaatsing heb ik alles bij die bijna desktop-pc-mogelijkheden heeft
Kan ik dus gebruiken als laptop en als tablet (lichter)
Film en foto's kunnen maken.
Met gps ingebouwd anders moet ik weer accessoires kopen en extra "rommel" meenemen & dragen.
Voldoende aansluitingen enz. enz.
Genoeg plaats qua opslag van data.
Er zijn tablets met zogenaamde gekalibreerde schermen. Is ook zijn geld waard qua kleurweergave.
IPS en HD is geen uitzondering meer: de meeste hebben dit.
Android?
Ik heb het gezien en ik gebruik het niet.
Heb nu eenmaal (duur) geïnvesteerd in die Samsung GT-I9000 en daar laat ik het bij.
Kan er ook niet goed mee overweg.
Telefoneren gaat goed maar de rest echt; ik zie er het nut niet van in.
Ook al zal het Windows worden, heb ik toch een probleem met de software.
Dus hoe ik die kan installeren op een tablet.
Ik denk aan Office en niet die nieuwe te huren 365.
Heb dus een pak Word-bestanden, Access en Excel. En dat moet snel en goed gaan.
Hoe kan ik printen vanaf een tablet.
Misschien idiote vragen maar ik ken de antwoorden niet he
================================================== ================
Ik heb Here Maps geïnstalleerd.
Mijn locatie is verkeerd. Hoe kan ik dat aanpassen naar mijn adres?Last edited by theokus; 29 mei 2014, 22:29.
Comment
-
Theo,
Bekijk ook eens de Note reeks van Samsung en ook de Note Pro.
Alles staat er op om Word en Exel documenten te kunnen bewerken en de schermgrootte is heel goed te doen, vooral de 12" versie.
Ik heb ook alles geprobeerd ... Android (oude versies), dan iPad, dan Windows tablet en uiteindelijk toch maar terug de laatste Android tablet van Samsung in huis gehaald wegens zijn eenvoud in gebruik.
Klopt dat je even moet wennen aan Android, maar wat dat inloggen betreft en de Play Store van Google ... dat is niet beter bij een Windows tablet want daar moet je ook inloggen met je Microsoft account om op de Store iets te kunnen downloaden.
Wat Android betreft, deze kan je helemaal niet meer vergelijken met die op je oude Galaxy S, ondertussen is er heel wat veranderd.
Wat de Note betreft ... die heeft extra functionaliteiten die gebaseerd zijn op bewerking van data en de meegeleverde (ingewerkte) stylus is daar een mooi meegenomen optie van.
Maar je moet natuurlijk kopen waar jij je goed bij voelt.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHet toestel maakt verbinding (usb) met de pc, dat is wat ik zie op de smartphone.
Maar ik kan niks bereiken. De pc ziet de smartphone niet.
Kies erkent heel moeilijk het toestel en de nodige drivers geïnstalleerd krijgen en werkend houden is vaak een miserie.
Maar met geen enkele andere Android smartphone of tablet van Samsung heb ik dit probleem gekend.
Je kon wel kiezen om het toestel via instellingen als media-apparaat te laten herkennen en dan werkt het als een standaard externe harde schijf, bij de nieuwe toestellen (nieuwe Android) gebeurt dit automatisch als je Kies niet gebruikt.
Data overzetten van PC naar smartphone/tablet of omgekeerd ... kabeltje ertussen en gegevens gewoon verslepen van het ene naar het andere zoals tussen andere mappen op je PC.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
[QUOTE=theokus;
Rudy, nog één bedenking
Je bent dus nu aan jouw DERDE smartphone toe.
Vermoedelijk voor een totaal som van 1500 euro.[/QUOTE]
Eigenlijk is het al de vierde
Na de Galaxy S had ik de Iphone 4S dan de 5S en nu de Galaxy S4.
Voor deze laatste heb ik nauwelijk €20 betaald, door de hoge overnameprijs van de Iphone 5S en €100
cashback van Samsung. (Ook voor de vorige smartphones kreeg ik een overname bedrag)
Uw Galaxy S is echter slechts €14 meer waard, door zijn hoge leeftijd.
RudiLast edited by rudimaes; 30 mei 2014, 05:28.
Comment
-
Samsung Note Pro 12.2
Ferm ding.
Verleiding is zéér groot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtSamsung Note Pro 12.2
Ferm ding.
Verleiding is zéér groot
http://www.youtube.com/watch?v=QRICkYEYY1Q
zou dit wel een goede koop kunnen zijn. Maar geef mij maar mijn Nexus 7(2013)
veel draagbaarder.
Rudi
Comment
Comment