Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jonge Mercedes tweedehands met veel kilometers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jonge Mercedes tweedehands met veel kilometers

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    ... maar de garage was niet aansprakelijk want ze hadden de auto "te goeder trouw" aangekocht en verkocht....
    dat lijkt mij stug hoor.
    op die manier komt een garage overal onderuit.
    de garage had dat zeker moeten zien/controleren.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
      Waarom denk je dat jonge auto's vanuit Duitsland geëxporteerd worden ? Als het zo'n koopjes zijn, waarom worden ze dan niet in Duitsland verkocht ?
      Als in Duitsland een ongevalsauto een bepaalde schade heeft aan het chassis, dan mag deze niet meer in Duitsland terug in het verkeer gebracht worden. Deze auto's worden hersteld en gaan in de export.
      Een vriend van me kocht een paar jaar geleden een MB break van 3 jaar oud met 100.000km bij een garage in Hasselt. Deze auto kwam ook uit Duitsland en passeerde probleemloos de technische controle die de garage liet doen. Toen mijn vriend met deze MB voor de eerste keer zelf naar de technische controle ging, moest hij even naar de onderkant van de auto kijken samen met de inspecteur. De MB was overdwars aaneengelast en was gefabriceerd uit 2 verschillende auto's.
      (natuurlijk vaan hetzelfde model). Auto moest onmiddellijk uit het verkeer. Rechtsbijstand ingeschakeld, maar de garage was niet aansprakelijk want ze hadden de auto "te goeder trouw" aangekocht en verkocht. Mijn vriend kon de auto nog enkel kwijt voor export naar Afrika aan een fractie van de aankoopprijs die hij had betaald.
      Daarmee beweer ik niet dat er aan alle import auto's wat scheelt, maar er bestaat toch een klein risico. Hopelijk vind je een importauto die voorzien is van een onderhoudsboekje.
      Een echt horror verhaal Bedoeling is wel om een ongevalvrije wagen te vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Koud rijden zal goed meevallen... 150.000km op 4 jaar is 37500km per jaar rijden... dat is bovengemiddeld...
        Onze C220 (wel een ouder model) heeft van alle punten die je opnoemt nog niets gehad... (momenteel 240.000km and going)
        Wat wij hier wel merken... elke mercedes is gevoelig aan.... roest...
        de w202 gaat binnenkort binnen, en bij de w204 zijn er ook al plekjes te vinden...
        W204 ook al? Van welk jaar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Koud rijden zal goed meevallen... 150.000km op 4 jaar is 37500km per jaar rijden... dat is bovengemiddeld...
          Onze C220 (wel een ouder model) heeft van alle punten die je opnoemt nog niets gehad... (momenteel 240.000km and going)
          Wat wij hier wel merken... elke mercedes is gevoelig aan.... roest...
          de w202 gaat binnenkort binnen, en bij de w204 zijn er ook al plekjes te vinden...
          Die W202 zal er nog wel ene geweest zijn zonder roetfilter, een vriend van mij werkt reeds méér dan 30 jaar bij Vereenooghe als magazijnier,
          en weet wel wat goed verkoopt in hun magazijn.
          Bij mijn W204 was er na 5 jaar nog niets te zien van roest, bij de W203 is dat bij sommigen een ramp.

Comment

Working...
          X