Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    dus voor Nikon en Fuji mensen die het "serieus" menen, welkom, er zal wel een selectie gebeuren om trollen buiten te houden.
    Daar sta ik dan met m'n Canon....
    Veel plezier en geluk! en succes met het weren van de trollen!
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
      Dus het ontkennen van 'kliekjesvorming' heeft hier dus helemaal geen zin meer, als je zelf instaat voor de selectie.
      Lees vooral de laatste regel #1 anonymous, de helft van die mensen zijn hier niet meer actief, daarom dit opzet.

De selectie zal er vooral over gaan, dat je jezelf kenbaar maakt onder je eigen naam, en er geen ANONYM gedoe van maakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Daar sta ik dan met m'n Canon....
        Veel plezier en geluk! en succes met het weren van de trollen!
        Dama werkt toch ook met Canon Koen, het is nooit te laat je te bekeren.

Er zal wel wat door de vingers gezien worden denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
          Dus het ontkennen van 'kliekjesvorming' heeft hier dus helemaal geen zin meer, als je zelf instaat voor de selectie.
          Heeft helemaal niets met "kliekjesvorming" te maken anonymous, maar met het terug vinden van mensen waar je het goed mee kon vinden,
          en die Nikon of Fuji fan zijn, of er meer over te weten willen komen.
          Fuji is reeds sinds jaar en dag een merk met een eigen visie en kleurweergave, en eerlijk als ik zou moeten kiezen tussen een Nikon DF systeem
          of een Fuji systeem, zou ik echt wel twijfelen.

Het compatibele tussen Nikon en Fuji is ook een feit.

En pas op hé, zoals reeds gezegd is het niet de bedoeling met dit draadje BD schade te berokkenen, want alles kan in de twee richtingen werken,
          misschien wordt opgedane FB kennis hier ook wel gedeeld, een West-Vlaams verkoper van Fuji is ook betrokken op de FB pagina, en deze
          persoon is zéér welwillend om bepaalde dingen te laten testen, wat alleen maar positief kan zijn.
          Last edited by Guest42; 22 mei 2014, 12:26.

Comment

Verstandig van de Mods om dit topic terug vrij te geven!
            Proficiat.
            "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Je ziet dit wel eens vaker op forums dat een deel niet meer blij is met hoe het gaat en dan ofwel de mods wil dwingen alles naar hun hand te zetten ofwel "opnieuw en beter" herbeginnen ergens anders. Enig resultaat is dat er dan armere forums (of hoe je het ook noemt) in de plaats komen.

Denk eens na, je wil een nieuw "forum" enkel over nikon en fuji en enkel met mensen die dezelfde mening delen. Iedereen die altijd alles goedvindt. Waar ga je dan de dynamiek vinden om nieuwe dingen te ontdekken? Uit het beamen van de status-quo is nog nooit veel voortgekomen.

Nu ja, iedereen is vrij, geluk ermee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                ...

Denk eens na, je wil een nieuw "forum" enkel over nikon en fuji en enkel met mensen die dezelfde mening delen. Iedereen die altijd alles goedvindt. Waar ga je dan de dynamiek vinden om nieuwe dingen te ontdekken? Uit het beamen van de status-quo is nog nooit veel voortgekomen.
                klopt..kijk maar eens in de geschiedenisboekjes, staat er vol mee.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                  Denk eens na, je wil een nieuw "forum" enkel over nikon en fuji en enkel met mensen die dezelfde mening delen.
                  Je hebt het blijkbaar nog niet echt begrepen Spanik

Wij willen helemaal geen forum, maar zijn lid van een Facebook GROEP "enkel over nikon en fuji" daar worden eigen ervaringen besproken,
                  en wat nieuws gemeld, dat is alles.
                  Wie op een forum wil kan hier terecht.

Mijn bedoeling bij de opstart van dit draadje, was alleen "HIER" even te melden dat bepaalde personen die "HIER" niet meer te zien zijn,
                  daar te bereiken zijn, niet meer en niet minder.

Ondertussen heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om de mods even te melden dat er hier mischien mogelijkheid zou zijn
                  om voor betalende vzw leden hier op BD ook zoiets op te starten, zo hoeven die leden niet steeds maar op vragen te antwoorden
                  van met welk objectief gebruik ik voor een doopselviering, of welke camera koop ik voor dit of dat enz.
                  Want het wordt verondersteld dat die groep mensen wel degelijk weten waarover ze praten, en toch wel het verschil tussen
                  sluitertijd en diafragma kennen.
                  Terzelfdertijd worden "niet betalende trollen" geweerd uit dat gedeelte, deze vraag is er reeds jaren, en dat weten de mods.
                  Bovendien zal BD op deze manier een aantal mensen (die hier nog weinig komen) terug halen, daar ben ik van overtuigd.

Dus nogmaals de vraag/raad aan de mods, om deze mogelijkheid te voorzien in het gedeelte "Private forums"

Comment

Ondertussen heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om de mods even te melden dat er hier mischien mogelijkheid zou zijn
                    om voor betalende vzw leden hier op BD ook zoiets op te starten, zo hoeven die leden niet steeds maar op vragen te antwoorden
                    van met welk objectief gebruik ik voor een doopselviering, of welke camera koop ik voor dit of dat enz.
                    Want het wordt verondersteld dat die groep mensen wel degelijk weten waarover ze praten, en toch wel het verschil tussen
                    Terzelfdertijd worden "niet betalende trollen" geweerd uit dat gedeelte, deze vraag is er reeds jaren, en dat weten de mods.
                    Bovendien zal BD op deze manier een aantal mensen (die hier nog weinig komen) terug halen, daar ben ik van overtuigd.

Dus nogmaals de vraag/raad aan de mods, om deze mogelijkheid te voorzien in het gedeelte "Private forums"
                    @ demeyereg

Ik denk dat in het Private forum het sub forum Lounge reeds 6 jaar bestaat en bedoeld was als "chit chat" voor vzw ledenen op vraag van de vzw leden.
                    Maar daar wordt weinig gebruik van gemaakt.
                    Mvg,
                    SW
                    BD1071BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                      @ demeyereg

Ik denk dat in het Private forum het sub forum Lounge reeds 6 jaar bestaat en bedoeld was als "chit chat" voor vzw ledenen op vraag van de vzw leden.
                      Maar daar wordt weinig gebruik van gemaakt.
                      Juist.
                      Heb ik ook al hier vermeld.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Alé, mooi dat dit draadje weer open is. Ik vraag mij ook af wat een FB Groep schade zou kunnen berokkenen aan BD. Geen dus, mijn gedacht. Maar ik sta wel volledig achter de achterliggende redenering van Geert. Een aantal interessante mensen verdienen niet om hier weg te blijven.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik neem niet aan dat je met deze veralgemening wil stellen dat alle niet-betalende leden trollen zijn. Maar goed, andersom zijn er eveneens heel wat betalende leden die ook maar rondtrollen heb ik de indruk.

Het probleem met dit forum is dat men alles veel te veel au sérieux neemt. (kijk maar eens hoeveel topics er hier 'voor een scheet' gesloten worden)
                          Een no-nonsense stijl zou veel ergernissen bij sommigen oplossen. De meeste mensen komen hier echt wel voor hun ontspanning hoor, niet om mensen persoonlijk te gaan treiteren.
                          En eens humor of ontspanning niet meer getolereerd worden, verzuurd een forum.

Comment

Je hebt het blijkbaar nog niet echt begrepen Spanik

Wij willen helemaal geen forum, maar zijn lid van een Facebook GROEP "enkel over nikon en fuji" daar worden eigen ervaringen besproken,
                            en wat nieuws gemeld, dat is alles.
                            Wie op een forum wil kan hier terecht.

Mijn bedoeling bij de opstart van dit draadje, was alleen "HIER" even te melden dat bepaalde personen die "HIER" niet meer te zien zijn,
                            daar te bereiken zijn, niet meer en niet minder.

Toch wel, maar denk je echt dat als zo'n groep van de grond komt dat die groep hier nog gaat komen? Je zegt zelf dat "jullie" (gebruik dat losjes) geen zin meer hebben om op de courrante vragen te antwoorden en/of het plebs te ontmoeten. Zelfde als die groep zich naar het "privé"-forum verplaatst. Ze komen terug naar BD, maar wat heeft BD er nog aan?

Het probleem met dit forum is dat men alles veel te veel au sérieux neemt.
                            Kan ik enkel mee instemmen.

Comment

Working...
                            X