Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
    Telenet heeft deze informatie wel al bevestigd aan ZDnet, nadat klanten van Telenet hadden gemeld dat ze dus sneller konden surfen dan voordien.

    Artikel ZDnet: Link

    Wel, nog niet 100% bevestigd, maar tussen de regels van de Update kun je wel lezen dat het dus wel degelijk is gebeurd, maar ze moeten de klanten nog op de hoogte brengen. Misschien dat er nog wel enkele andere dingen veranderen die we nog niet weten.
    Inderdaad, misschien landen we ergens tussenin, we horen het wel.

    Comment


    • #32
      Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Dan is je upload toch ook het dubbele van voorheen Theo, hier ook Whoppa en geen Whop.

      Als het zo verder gaat, kan ik misschien een stapje verlagen, bespaard 10€ per maand zeker?

      Ps. reeds een studie gemaakt van kokosvet?
      Ben er mee bezig Geert
      En ben er ook mee bezig om iemand te vragen die zelf een olijfgaard heeft.
      Er is hierbij wel een verschil tussen koud of warm gebruik.
      Ik moet wel zeggen dat jouw info me de ogen heeft geopend.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #33
        Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
        Telenet heeft deze informatie wel al bevestigd aan ZDnet, nadat klanten van Telenet hadden gemeld dat ze dus sneller konden surfen dan voordien.

        Artikel ZDnet: Link

        Wel, nog niet 100% bevestigd, maar tussen de regels van de Update kun je wel lezen dat het dus wel degelijk is gebeurd, maar ze moeten de klanten nog op de hoogte brengen. Misschien dat er nog wel enkele andere dingen veranderen die we nog niet weten.
        mm de kans zit er dan wel in dat ze nog iets veranderen
        de prijs van hun abonnement bijvoorbeeld

        Comment


        • #34
          Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

          XL Wordt blijkbaar 5€ goedkoper, vanaf volgende maand, ik heb de indruk dat wat we hebben gezien maar een test was.
          Een en ander was geen groot succes, ivm de digitalisatie tv en telefoonverbindingen waren er hier een paar dagen geleden nogal wat storingen. http://datanews.knack.be/ict/nieuws/...0113318800.htm

          Comment


          • #35
            Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

            Zeker niet slecht toch



            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #36
              Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

              Als ze nu die limiet op Whop eens optrekken naar 200 GB, dan kan ik eens downgraden.

              100 GB is net iets te weinig hier met 4 studenten.

              Comment


              • #37
                Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

                Niet slecht op mijn Linux ding.

                Use Speedtest on all your devices with our free desktop and mobile apps.

                Comment


                • #38
                  Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                  nadat klanten van Telenet hadden gemeld dat ze dus sneller konden surfen dan voordien.
                  Ik zou wel willen weten hoe je dat doet ... dat sneller surfen dan voordien.

                  Als lange tijd is het hier klikken op een link en de pagina staat er ... als ik nog sneller wil surfen, dan moet ik dus op de volgende link klikken voor ik de pagina bekeken heb.
                  Websites die traag binnen komen, zie zullen zelfs met een 136879 Mebabit verbinding traag blijven, want dat ligt dan aan de server of andere netwerken buiten Telenet.

                  Sneller downloaden, dat zou ik nog kunnen begrijpen en sneller bestanden en mails ophalen/doorsturen ook.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #39
                    Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

                    Wel, het is nu officieel.

                    Ik heb vandaag een e-mail ontvangen van Telenet waarin ze mij melden dat mijn snelheid is verhoogd. (Echt, dat wist ik nog niet. )

                    Het is nu dus 160MB down en 10MB up, zoals men hier al had gemeld.
                    Mvg,
                    Rudy Mas
                    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                    Comment


                    • #40
                      Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                      Wel, het is nu officieel.

                      Ik heb vandaag een e-mail ontvangen van Telenet waarin ze mij melden dat mijn snelheid is verhoogd. (Echt, dat wist ik nog niet. )

                      Het is nu dus 160MB down en 10MB up, zoals men hier al had gemeld.
                      Heb ook die mail gehad.

                      Wilde een stuk van de voetbal zien op de tablet... was op een andere plaats bezig.
                      Yelo > "problemen met streaming, probeer later nog eens".
                      (nu lukt het weer)
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #41
                        Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Als ze nu die limiet op Whop eens optrekken naar 200 GB, dan kan ik eens downgraden.

                        100 GB is net iets te weinig hier met 4 studenten.
                        het is ertussen geworden
                        150gig verbruik vanaf vandaag bij Whop

                        Comment


                        • #42
                          Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

                          Down: +190 en Up: +9

                          Dank u wel Telenet! Nu nog zorgen dat jullie mobiel netwerk tot stand komt, want hetgeen jullie nu gebruiken van Mobistar laat het veel te veel afweten...
                          Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

                          Comment


                          • #43
                            Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

                            Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                            het is ertussen geworden
                            150gig verbruik vanaf vandaag bij Whop
                            En dat is juist te weinig....

                            Comment


                            • #44
                              Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

                              Hier ook geen klagen, download ruim boven wat ze beloven.
                              Use Speedtest on all your devices with our free desktop and mobile apps.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Telenet verhoogt snelheid naar 150 mbps down en 10 up

                                ik zit rond het gene ze beloven bij whop
                                dus ik klaag ook niet

                                Comment

                                Working...
                                X