Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigen werk ophangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Eigen werk ophangen

    Ik ook nog niks, maar dat komt omdat we pas onze benedenverdieping helemaal afgewerkt hebben ik ik er nu pas zicht op krijg wat ik waar kan hangen. En dan komen er wel veel kleintjes en een stuk of vier grote hangen. Ik heb material genoeg.
    ______
    www.vue.photo

    Comment


    • #17
      Re: Eigen werk ophangen

      Enkel in de keuken zo'n kader voor posters (50 x 70). Daar zitter er vier in, voor elk seizoen ééntje, en passend bij het seizoen natuurlijk.
      Bij elke seizoenswissel komt er een andere poster vooraan te zitten. Wij gebruiken reeds jaaaaaaren dezelfde posters.
      Anders niks. Mijn (volgens mij) mooiste komen in diverse foto albums die ik laat printen bij Albelli (). Maar dan altijd per thema, bvb. Vlaamse landschappen, Zwart/wit ....enz.
      En zelfs die albums toon ik niet aan vrienden of familie, wel eens aan de kinderen.
      Ik val ons bezoek niet lastig met mijn hobby, dus ook niet aan de muur.
      Groetjes

      Comment


      • #18
        Re: Eigen werk ophangen

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Ik val ons bezoek niet lastig met mijn hobby, dus ook niet aan de muur.
        Groetjes
        Moet het niet zijn "bezoek valt ons lastig"
        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

        Comment


        • #19
          Re: Eigen werk ophangen

          Hier ook niets. Dacht dat ik de enige was, niet dus!
          Webstek in opbouw

          Comment


          • #20
            Re: Eigen werk ophangen

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Ik val ons bezoek niet lastig met mijn hobby, dus ook niet aan de muur.
            Ik wel aan de muur en albums alleen op verzoek, wanneer ze zich daarmee lastiggevallen achten dan blijven ze maar buiten op de stoep staan.
            Overigens bestaat mijn familie en vriendenkring uit mensen die wel interesse hebben in elkaars bezigheden.

            Comment


            • #21
              Re: Eigen werk ophangen

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Helemaal niks grts Sieg
              Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
              Hier ook niets. Dacht dat ik de enige was, niet dus!
              Hier ook niks.
              Ik kan mijn beste foto's niet aan de muur hangen, om de eenvoudige reden dat die nog gemaakt moeten worden.

              "Het beste van Jos Vanhengel" zal te zien zijn op een postume tentoonstelling.

              Die tentoonstelling moet ingericht worden door mijn zussen en broers, anders erven ze niets.
              Het lachen met mijn foto's zal ze wel vergaan!
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #22
                Re: Eigen werk ophangen

                Moet nog de eerste foto nemen die ik zelf goed genoeg vind om een tweede keer naar te kijken. En met het weer dat we hier hebben gaat het nog héél lang duren eer het zover is.

                Comment


                • #23
                  Re: Eigen werk ophangen

                  ik zal het tegen Filip zeggen
                  hier een paar vakantie kiekjes in plexi en de rest familie in kaders
                  als ik dan te lang naar die vakantie foto's zit te staren dan weet m'n vrouw dat het tijd is om te reserveren...
                  en ja,beste foto's is veel gezegd,je kan altijd beter maar dat is de reden dat ze vervangbaar zijn zeker? als je foto's van een tijd geleden boven haalt dan zie je fotografie de goede kant op gaan,wanneer je van jezelf kan zeggen :"die foto is schitterend" of "perfect" dat weet ik niet,ik ben zover nog bijlange niet,mss als ik 150 jaar kan worden zonder bibberen...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Hier ook niks.
                  Ik kan mijn beste foto's niet aan de muur hangen, om de eenvoudige reden dat die nog gemaakt moeten worden.

                  "Het beste van Jos Vanhengel" zal te zien zijn op een postume tentoonstelling.

                  Die tentoonstelling moet ingericht worden door mijn zussen en broers, anders erven ze niets.
                  Het lachen met mijn foto's zal ze wel vergaan!
                  grts; M

                  Comment


                  • #24
                    Re: Eigen werk ophangen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    ...........................................
                    "Het beste van Jos Vanhengel" zal te zien zijn op een postume tentoonstelling.
                    .....................................
                    "Het beste van Skitch" zal ook postuum te zien zijn.
                    En dat is ook mijn beste levensverzekering, want niemand wil dat zien.
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Eigen werk ophangen

                      Ik heb er vorige maand 2 afgedrukt en ingekaderd, en die staan nu mooi in de salon tegen de muur... achter de zetel.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Eigen werk ophangen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                        Ik heb er vorige maand 2 afgedrukt en ingekaderd, en die staan nu mooi in de salon tegen de muur... achter de zetel.
                        Je moet eerst nog een boormachine kopen?
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Eigen werk ophangen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                          Je moet eerst nog een boormachine kopen?
                          Dat is het !!!!! Ik wist dat ik iets vergeten was....

                          Comment


                          • #28
                            Re: Eigen werk ophangen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Je moet eerst nog een boormachine kopen?


                            ba nee, hij wacht gewoon tot jij langs komt om ze op te hangen
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Eigen werk ophangen

                              Ik heb er een vijftal ophangen, voornamelijk van onze zoon en de hondjes...
                              Deze zijn allemaal op canvas afgedrukt in verschillende formaten en worden een twee-drie keer per jaar vervangen.
                              Diegene die vervangen worden gaan dan naar de schoonmoeder, die er uiteraard heel blij mee is ;-)

                              Comment


                              • #30
                                Re: Eigen werk ophangen

                                Comment

                                Working...
                                X