Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
........ gans het gebeuren heeft al lang niets meer met muziek te maken.
daarom vind ik het juist goed dat de Nederlandse inzending het heeft gehaald.
gelukkig is de muziek weer wat belangrijker dan de presentatie.
grt,bouk.
Bouk als wij massaal op België hadden gestemd, ik heb het wel gedaan en mijn zoon ook, dan waren ze ook door geweest.. Bewijs dat de Belgen wel op ons hebben gestemd, bedankt voor jullie stem. Van mij verdiende België kwalitatief om naar de finale te gaan. Wat dit betreft kunnen wij als Nederlanders nog wat leren van oost Europese landen die elkaar wel steunen..
Bouk als wij massaal op België hadden gestemd, ik heb het wel gedaan en mijn zoon ook, dan waren ze ook door geweest.. Bewijs dat de Belgen wel op ons hebben gestemd, bedankt voor jullie stem. Van mij verdiende België kwalitatief om naar de finale te gaan. Wat dit betreft kunnen wij als Nederlanders nog wat leren van oost Europese landen die elkaar wel steunen..
helemaal niet eens met dit verhaal.
vind dat bevriende landen elkaars de stemmen niet moeten geven omdat ze vriendjes zijn.
je hoort te stemmen op het liedje.
grt,bouk.
Dat vind ik nu een foute redenering.
Eurosong hoort om muziek te gaan en niet om politiek...
't is dat, wat juist al jaren misgaat... 'vriendjespolitiek'...
Noem het dan aub niet meer Eurosong, maar EuroKijkEensHoeveelVriendjesWijHebben.
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Bouk,
Indien het om stemmen gaat voor kwaliteit dien je zeker geen hoera te roepen ...
Nederland was, goed, maar er waren er nog (niet veel) en beter (ook niet veel)
Enfin, heb gelukkig gisteren zitten genieten over totaal andere meer nuttige, zinnige dingen dan te moeten lusitern naar een gekweel en een kwetter dat je doet denken aan een eendenhok, kippenhop ...
Ook weer eens een mooi voorbeeld van de haas te verkopen eer dat de pels geschoten is
EN nu naar het voetbalcircus .... Misschien ook daar eerst leren proberen de haas te schieten en dan de pels te verkopen, alhoewel hazepels nu ook dat niet is.
Koeno en bouk, lees nu eens wat ik poog duidelijk te maken? Het was kwalitatief goed, dus verdiende door gegaan, dus heeft het niets te maken met vriendjespolitiek..
Koeno en bouk, lees nu eens wat ik poog duidelijk te maken? Het was kwalitatief goed, dus verdiende door gegaan, dus heeft het niets te maken met vriendjespolitiek..
Comment