Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoera...!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: hoera...!!

    Koeno bouk, ik vind dat als het kwalitatief goed is, dan mag je een voorbeeld nemen aan oost Europese landen. Hebben jullie pauw en Witteman gezien? Heel arrogant en ik schaamde mij toen ze op tv in een deuk lagen omdat België er niet bij was..

    Comment


    • #17
      Re: hoera...!!

      Koeno en bouk.. Er staat duidelijk 'wat dit betreft' dus heeft het betrekking op het kwalitatieve... Niet zomaar stemmen op je buurland natuurlijk...en nu stop ik ermee want je snapt het wel nu.
      Last edited by Guest4; 7 mei 2014, 11:42.

      Comment


      • #18
        Re: hoera...!!

        Moderator Warning: Alle flame posts werden verwijderd. Persoonlijke aanvallen worden niet toegestaan.
        De eerste die nog uithaalt die vliegt
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #19
          Re: hoera...!!

          we gaan hier wel verder:

          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: hoera...!!

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Die link werkt niet.
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • #21
              Re: hoera...!!

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              Bouk, wat bedoel je nu? Ben even niet mee Maar ja, het zal wel allemaal goed bedoeld zijn denk ik dan.
              Last edited by Guest4; 7 mei 2014, 12:20.

              Comment


              • #22
                Re: hoera...!!

                De link van bouk wijst naar het private forumonderdeel voor vzw-leden.
                Niet vzw-leden krijgen een foutboodschap wanneer ze op de link klikken.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #23
                  Re: hoera...!!

                  In de jaren zestig en zeventig kon je makkelijk voorspellen welke songs in de top drie zouden eindigen. Sinds er meerdere landen zijn bijgekomen is dit niet meer mogelijk, daar meer voor vriendjes dan voor liedjes wordt gestemd.

                  Comment


                  • #24
                    Re: hoera...!!

                    Vraag mij af hoeveel landen van Europa nu al niet meer meespelen met het Eurosong gedoe?

                    Comment


                    • #25
                      Re: hoera...!!

                      En landen die geen lid zijn ...
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #26
                        Re: hoera...!!

                        gut .. dat er iemand nog energie wil steken in dit soort non-event ??? inclusief daar in dit forum over zeuren ...

                        Comment


                        • #27
                          Re: hoera...!!

                          Ons liedje was "niks" en die brave jong ook niet.
                          De enige van hetzelfde kaliber die ooit succes had was Demis Roussos

                          Sinds zowat iedereen kan meedoen is de zaak naar de vaantjes.
                          En het is drastisch veranderd sinds men het Oosten erbij gehaald heeft: politiek speelt mee en vriendjespolitiek ook.

                          Vroeger heb ik wel nooit iemand horen klagen als we bijv. 10 punten kregen van Nederland en wij Nederland 10 punten gaven.

                          De tv-show was wel mooi en ook liberaal: er was veel blauw te zien
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #28
                            Re: hoera...!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

                            Vroeger heb ik wel nooit iemand horen klagen als we bijv. 10 punten kregen van Nederland en wij Nederland 10 punten gaven.

                            De tv-show was wel mooi en ook liberaal: er was veel blauw te zien

                            Hier is wat van te zeggen/schrijven

                            Comment


                            • #29
                              Re: hoera...!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              gut .. dat er iemand nog energie wil steken in dit soort non-event ??? inclusief daar in dit forum over zeuren ...
                              toch waren er hier in Nederland 3.253.000 TV kijkers en das echt veel hoor.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #30
                                Re: hoera...!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                toch waren er hier in Nederland 3.253.000 TV kijkers en das echt veel hoor.
                                grt,bouk.
                                ja .. stof voor reflectie ... oftewel food for thought .

                                Comment

                                Working...
                                X