Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tax-on-web

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Tax-on-web

    Hier ook nog niets, de teruggaven van boven de 1.000€ leggen ze opzij zeker....[emoji12]

    Comment


    • #77
      Re: Tax-on-web

      Eerst worden de dossiers van de mensen die moeten betalen behandeld... Merry Christmas !
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #78
        Re: Tax-on-web

        Als het goed is zeg ik het ook graag: gisteren om half vijf een vraag gesteld via mail, wat te doen bij wijziging rekening na het indienen van de aangifte en voor het ontvangen van de aanslag, en vanmorgen om kwart voor tien al een uitgebreid antwoord.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #79
          Re: Tax-on-web

          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Eerst worden de dossiers van de mensen die moeten betalen behandeld... Merry Christmas !
          Toch niet hoor. Mijn teruggave (ongeveer mijn maandwedde) is net zoals bij verseq voor deze maand

          Comment


          • #80
            Re: Tax-on-web

            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Toch niet hoor. Mijn teruggave (ongeveer mijn maandwedde) is net zoals bij verseq voor deze maand
            Vorig jaar brief pas gekregen eind december, terugbetaling pas in maart dit jaar. Ook meer dan op tijd via tax-on-web gedaan. Paar keer gebeld om te vragen of dit alfabetisch verwerkt wordt : neen, zei men, de computer selecteert at random namen...
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #81
              Re: Tax-on-web

              Tja, 6,7 miljoen aangiften (bron : http://ccff02.minfin.fgov.be/KMWeb/d...indHighlighted), dan nog de aangiften vennootschapsbelasting, de aangiften in ik weet niet wat en steeds minder ambtenaren om iets te doen.
              Hoe de verwerking gebeurt weet ik ook niet, maar kan je dan nog verwachten dat alle aangiften allemaal tegelijk worden behandeld?

              Comment


              • #82
                Re: Tax-on-web

                Ik verwacht een rekening van 8000€, en heb ze nog niet gehad.
                Nu, met al die stakingen zal het nog wat langer duren zeker.

                Comment


                • #83
                  Re: Tax-on-web

                  Hier zelfs nog niet de brief gekregen die moet melden dat hoeveel we juist renteloos aan de staat geleend hebben...

                  Comment


                  • #84
                    Re: Tax-on-web

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    Ik verwacht een rekening van 8000€, en heb ze nog niet gehad.
                    Nu, met al die stakingen zal het nog wat langer duren zeker.
                    Ik weet zelfs niet of er post is geweest
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #85
                      Re: Tax-on-web

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      Vorig jaar brief pas gekregen eind december, terugbetaling pas in maart dit jaar. Ook meer dan op tijd via tax-on-web gedaan. Paar keer gebeld om te vragen of dit alfabetisch verwerkt wordt : neen, zei men, de computer selecteert at random namen...
                      December = geld terug februari
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #86
                        Re: Tax-on-web

                        Vraag me toch af of de belastingsdiensten kompleet uitgekleed zijn qua personeel. Verleden jaar een "normale" aangifte en in augustus de aanslag, dus in oktober centjes terug.
                        Dit jaar ongevraagd een "vereenvoudigde aangifte" waar door mij één cijfertje bijgevoegd werd, ruim 3 maand later nog geen spoor van een aanslag.
                        Nu ja, afwachten maar zeker....
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #87
                          Re: Tax-on-web

                          De regering heeft beslist, bovenop de aangekondige besparingsmaatregelen, GEEN belastingteruggave meer te doen. De som die normaal zou terugbetaald worden, wordt omgezet naar een te betalen bedrag. Allee, 't zou kunnen hè, in België is alles mogelijk..
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • #88
                            Re: Tax-on-web

                            Mijn boekhouder doet mijn aangifte omdat ik ook zelfstandige ben in bijberoep, en dat is allemaal wat ingewikkeld om zelf te doen. Zij geven ook altijd alles aan via tax-on-web, en het voordeel is dat het veel later kan en ik heb de indruk dat het sneller wordt verwerkt, want ik heb nu veel sneller dan vroeger antwoord over bijbetaling of terugbetaling.

                            Comment


                            • #89
                              Re: Tax-on-web

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jamezzz Bekijk bericht
                              Mijn boekhouder doet mijn aangifte omdat ik ook zelfstandige ben in bijberoep, en dat is allemaal wat ingewikkeld om zelf te doen. Zij geven ook altijd alles aan via tax-on-web, en het voordeel is dat het veel later kan en ik heb de indruk dat het sneller wordt verwerkt, want ik heb nu veel sneller dan vroeger antwoord over bijbetaling of terugbetaling.

                              Puur toeval ;-)

                              Comment


                              • #90
                                Re: Tax-on-web

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Vraag me toch af of de belastingsdiensten kompleet uitgekleed zijn qua personeel. Verleden jaar een "normale" aangifte en in augustus de aanslag, dus in oktober centjes terug.
                                Dit jaar ongevraagd een "vereenvoudigde aangifte" waar door mij één cijfertje bijgevoegd werd, ruim 3 maand later nog geen spoor van een aanslag.
                                Nu ja, afwachten maar zeker....
                                Had ik vroeger moeten posten, gisteren met de post aanslag in de bus.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X