Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mac book airo of pro 13 inch

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mac book airo of pro 13 inch

Ziet er inderdaad niet slecht uit! Ga die you doodle ook eens installeren.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Ziet er inderdaad niet slecht uit! Ga die you doodle ook eens installeren.

mir
      Als je You Doodle er op zet mir, zal je een aanbieding krijgen om pentools en van die dingen te kopen,
      doe dat niet, want daarna kan je die update gratis krijgen, gewoon door eens te delen op FB of met vrienden via mail enz.
      Ik heb het gewoon eens gedeeld op FB en heb nu gewoon de volledige versie gratis.

Dus een Ipad gebruiken als opslagmedium werkt niet, dat ding haalt er aan resolutie uit wat het nodig heeft, en dat is het.
      Ook de exif en cameranummering verdwijnen bij het importeren.

Maar wel een extra handig ding om eens wat te delen met het thuisfront als je op reis bent.
      Last edited by Guest42; 29 april 2014, 16:22.

Comment

Die you doodle is eigenlijk bedoeld om tekst op foto's te tekenen ?
        ‎You Doodle has hundreds of tools! You can markup a photo, create a meme or any other type of project you can imagine. You Doodle does it all. Draw on photos, add text, insert shapes, work with layers, blending two photos, placing stamps, stickers, scrapbook with collage and frames plus many more too…

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Die you doodle is eigenlijk bedoeld om tekst op foto's te tekenen ?
          ‎You Doodle has hundreds of tools! You can markup a photo, create a meme or any other type of project you can imagine. You Doodle does it all. Draw on photos, add text, insert shapes, work with layers, blending two photos, placing stamps, stickers, scrapbook with collage and frames plus many more too…

mir
          Toch niet mir, je kan daar vanalles mee doen, bijsnijden, tekenen, tekst zetten, een kadertje, effecten enz. een soort simpele Photoshop,
          zo simpel dat een kind van 5 er zou mee kunnen werken.
          Maar waarom ik deze hoofdzakelijk heb genomen, is omdat het vrijwel een van de weinige was waarmee je op Dropbox kon uploaden.

Hier onder de mogelijkheden tot opslag, ik ben nog een van de gelukkigen met een Public folder op Dropbox, vandaar dat ik deze dan ook kan gebruiken
          om hier poepsimpel iets te posten.

Comment

Graag wat meer info hierover?

mir
            Wel, als je vanaf vandaag een nieuwe Macbook Air koopt krijg je meer voor minder geld dan gisteren
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
            X