Re: nieuwe stereo
Zie dat je al een volledig antwoord hebt. Zelf heb ik een set Pioneers gehad waar de ophanging van de woofer tot stof vervallen is. Rare is dat je dat eigenlijk niet hoort omdat het geleidelijk gebeurt.
Zo'n luchtverfrissers met ionische werking kunnen luidsprekers met rubberophanging in enkele maanden om zeep helpen.
Dat het de duurdere zijn is niet echt verwonderlijk. Het is net in die reeksen dat men de ophanging van ander materiaal maakt. Bij de goedkopere is het meestal het papier van de conus die gewoon in de rand van de ophanging geperst wordt.
Heb nog steeds veel liever een stereo dan dat met een pc te moeten doen. Eer die opgestart is en je het goeie nummer gevonden heb ben ik al lang onderuitgezakt met een goed boek en lekker drankje. Maakt ook totaal geen lawaai, geen scherm nodig of muis of toetsenbord. En er zijn er maar heel weinig die een goede set luisprekers aan hun pc hebben hangen. Eender wat, maar de luidsprekers blijven de beperkende factor.
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
Bekijk bericht
Zo'n luchtverfrissers met ionische werking kunnen luidsprekers met rubberophanging in enkele maanden om zeep helpen.
Dat het de duurdere zijn is niet echt verwonderlijk. Het is net in die reeksen dat men de ophanging van ander materiaal maakt. Bij de goedkopere is het meestal het papier van de conus die gewoon in de rand van de ophanging geperst wordt.
Raar dat er nog mensen een stereo gebruiken
Heb zelf ook eentje maar van Phillips 3 cd wisselaar ook geschikt voor MP3 cd tjes dus per cd een 200 liedjes.
Maar ja er komt een MAAR ik gebruik die nooit, heb indertijd mijn cd collectie op de pc gezet.
Heb zelf ook eentje maar van Phillips 3 cd wisselaar ook geschikt voor MP3 cd tjes dus per cd een 200 liedjes.
Maar ja er komt een MAAR ik gebruik die nooit, heb indertijd mijn cd collectie op de pc gezet.
Comment