Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Google+ verwijderen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Google+ verwijderen.

    Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
    Wel, er is hoop :-)
    "Google keert google+ de rug toe"
    Klik.
    Ik zit met hetzelfde probleem dus ik volg dit hier op de voet
    Google doet dit alleen omdat ze het niet van facebook kunnen winnen....

    Lees #9 eens hardop voor.

    Jan

    Comment


    • #17
      Re: Google+ verwijderen.

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Jan toch
      Het enige wat ik niet heb is een paard.
      En jouw verwijzing naar de 21ste eeuw betekent niet een absolute positieve vooruitgang voor het individu.
      Ik ben het wel eens dat het erger zal worden maar je hebt nog altijd een keuze.

      Intussen weet iedereen hier dat je goed op de hoogte bent en dat jouw reacties adequaat en zelfs nuttig zijn
      Voor mij betekent dit dat hoe méér je weet, hoe minder men jou kan wijs maken en hoe minder je afhankelijk bent.
      Geniet er maar van, zolang je nog kunt
      Wat ik duidelijk probeer te maken dat je ICT vroeger kocht en in eigen beheer gebruikte. Binnen zeer korte tijd zal je ICT afnemen als een dienst net zo als je water, gas en elektriciteit afneemt. Het bedrijfsleven is al om. In sneltreinvaart migreert men van hardware/software in eigen beheer (on premises) naar cloud oplossingen. Van lokale Exchange / Sharepoint server naar Office 365 bijvoorbeeld. PC op het bureau wordt vervangen door virtual desktop in de cloud.

      Jan

      Comment


      • #18
        Re: Google+ verwijderen.

        Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
        Wat ik duidelijk probeer te maken dat je ICT vroeger kocht en in eigen beheer gebruikte. Binnen zeer korte tijd zal je ICT afnemen als een dienst net zo als je water, gas en elektriciteit afneemt. Het bedrijfsleven is al om. In sneltreinvaart migreert men van hardware/software in eigen beheer (on premises) naar cloud oplossingen. Van lokale Exchange / Sharepoint server naar Office 365 bijvoorbeeld. PC op het bureau wordt vervangen door virtual desktop in de cloud.

        Jan
        Tja, kan ik eenvoudig aannemen dat het puur op economische grond is?
        Minder investeringen en wellicht minder personeel, toch voor de bedrijven die erin meegaan.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #19
          Re: Google+ verwijderen.

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Tja, kan ik eenvoudig aannemen dat het puur op economische grond is?
          Minder investeringen en wellicht minder personeel, toch voor de bedrijven die erin meegaan.
          Geheel juist. Geen gezeur meer van de lokale dure ICT-afdeling.

          jan

          Comment


          • #20
            Re: Google+ verwijderen.

            Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
            Wat ik duidelijk probeer te maken dat je ICT vroeger kocht en in eigen beheer gebruikte. Binnen zeer korte tijd zal je ICT afnemen als een dienst net zo als je water, gas en elektriciteit afneemt. Het bedrijfsleven is al om. In sneltreinvaart migreert men van hardware/software in eigen beheer (on premises) naar cloud oplossingen. Van lokale Exchange / Sharepoint server naar Office 365 bijvoorbeeld. PC op het bureau wordt vervangen door virtual desktop in de cloud.

            Jan
            Mij valt het eerder op dat bedrijfsleiders die zaken behoorlijk nuchter bekijken. Meestal houden ze het op een combinatie van lokaal beheer voor de echt noodzakelijke zaken, en cloudtoepassingen voor "rand"-toepassingen. Email en agenda willen ze allemaal op elk ogenblik kunnen raadplegen : dus zoiets zullen ze eventueel wel in de cloud duwen, maar de echt bedrijf kritische zaken (bedrijfsprocessen, ontwerp, ...) die worden nauwlettend lokaal gehouden. Ook omdat de cloud voor dergelijke zaken veel te traag is...
            Het is echt geen verhaal van het een of het ander, maar de combinatie van beide. En uiteraard gaat het hierbij voornamelijk om de centen. Maar het gaat ook over veiligheid : en veel bedrijfsleiderz stellen zich behoorlijk vragen over de veiligheid van die cloud-toepassingen.
            Groeten,

            Polleke

            Comment


            • #21
              Re: Google+ verwijderen.

              Is het dan niet simpeler om gewoon die Google+ account niet te gebruiken?
              Als je daar alle gegevens in blokkeert en er niet op inlogt, dan heb je daar toch niet verder last van?
              Zo doe ik dat ook.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Google+ verwijderen.

                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Ben je zeker dat je met een systeemherstel data herstelt uit een online tool?
                Toch wel ... als je aan de mannen van Google vraagt om een systeemherstel op hun servers te doen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Google+ verwijderen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                  Mij valt het eerder op dat bedrijfsleiders die zaken behoorlijk nuchter bekijken. Meestal houden ze het op een combinatie van lokaal beheer voor de echt noodzakelijke zaken, en cloudtoepassingen voor "rand"-toepassingen. Email en agenda willen ze allemaal op elk ogenblik kunnen raadplegen : dus zoiets zullen ze eventueel wel in de cloud duwen, maar de echt bedrijf kritische zaken (bedrijfsprocessen, ontwerp, ...) die worden nauwlettend lokaal gehouden. Ook omdat de cloud voor dergelijke zaken veel te traag is...
                  Het is echt geen verhaal van het een of het ander, maar de combinatie van beide. En uiteraard gaat het hierbij voornamelijk om de centen. Maar het gaat ook over veiligheid : en veel bedrijfsleiderz stellen zich behoorlijk vragen over de veiligheid van die cloud-toepassingen.
                  Ik zie juist dat het de techneuten zijn die op de nadelen van cloudoplossingen wijzen, niet de beslissers aan de top.

                  Email en agenda zijn tegenwoordig bedrijfskritisch. Daar heb je trouwens geen cloud voor nodig. Met Outlook Web Access kun je er ook overal bij.

                  De cloud traag? Lijkt me niet. De processing power in een datacenter overstijgt alles wat je thuis hebt staan. Kijk eens naar Autodesk Cloud-based CAD services.

                  Voorwaarde is natuurlijk wel een beetje vlotte internet verbinding.

                  Jan

                  Comment


                  • #24
                    Re: Google+ verwijderen.

                    Beste ,
                    Na alle voorstellen gelezen te hebben lijkt mij dat het probleem nog niet is opgelost.
                    Uw Picasa account werd indertijd idd gekoppeld aan een Google+ account. Voor dit picasa account had je ook reeds een gmail adres nodig , anders kon je geen picasa aanmaken.
                    Voor de recuperatie van je 500 mb aan foto's zit er niets anders op, ze eerst terug naar je computer te laden vanuit google +.
                    Nadien kun je gewoon je Google + account volledig verwijderen, je foto's zullen weliswaar ook verdwijnen, maar je hebt ze gerecupereerd op een Harde schijf.
                    Zo zou ik het tenminste doen....Wel jammer te moeten vaststellen dat men vanuit Google elke gebruiker wil vastpinnen aan zaken die niet gevraagd zijn.
                    Helaas is dit het nadeel van het gratis account ervan.
                    Jammer maar blijkbaar onvermijdelijk dezer dagen...
                    Mvg Dominiek

                    Comment


                    • #25
                      Re: Google+ verwijderen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door NICKYII Bekijk bericht
                      Beste ,
                      Na alle voorstellen gelezen te hebben lijkt mij dat het probleem nog niet is opgelost.
                      Uw Picasa account werd indertijd idd gekoppeld aan een Google+ account. Voor dit picasa account had je ook reeds een gmail adres nodig , anders kon je geen picasa aanmaken.
                      Voor de recuperatie van je 500 mb aan foto's zit er niets anders op, ze eerst terug naar je computer te laden vanuit google +.
                      Nadien kun je gewoon je Google + account volledig verwijderen, je foto's zullen weliswaar ook verdwijnen, maar je hebt ze gerecupereerd op een Harde schijf.
                      Zo zou ik het tenminste doen....Wel jammer te moeten vaststellen dat men vanuit Google elke gebruiker wil vastpinnen aan zaken die niet gevraagd zijn.
                      Helaas is dit het nadeel van het gratis account ervan.
                      Jammer maar blijkbaar onvermijdelijk dezer dagen...
                      Mvg Dominiek
                      Onzin.

                      Jan

                      Comment


                      • #26
                        Re: Google+ verwijderen.

                        Ik had lang geleden hetzelfde probleem, en inderdaad met picassa direct werken is veel handiger.

                        Maar daarom hoef je Google + niet te verwijderen : probeer volgende link eens : https://picasaweb.google.com/lh/myphotos?noredirect=1

                        Comment


                        • #27
                          Re: Google+ verwijderen.

                          Oorspronkelijk geplaatst door NICKYII Bekijk bericht
                          Beste ,
                          Na alle voorstellen gelezen te hebben lijkt mij dat het probleem nog niet is opgelost.
                          Uw Picasa account werd indertijd idd gekoppeld aan een Google+ account. Voor dit picasa account had je ook reeds een gmail adres nodig , anders kon je geen picasa aanmaken.
                          Voor de recuperatie van je 500 mb aan foto's zit er niets anders op, ze eerst terug naar je computer te laden vanuit google +.
                          Nadien kun je gewoon je Google + account volledig verwijderen, je foto's zullen weliswaar ook verdwijnen, maar je hebt ze gerecupereerd op een Harde schijf.
                          Mvg Dominiek
                          Ik heb reeds een Picasa account sinds 2007 Dominiek, dus van lang vóór Google+ bestond
                          en ik had dan ook nog totaal geen gmail adres.
                          Probleem is ook niet dat ik foto's moet gaan recupereren, want die staan hier allen op een raid van 8TB
                          Wat is dan wel het probleem, gewoon dat ik nu steeds als ik inlog op Google terecht kom, en dat wil ik liever niet,
                          gewoon omdat Picasa stukken handiger werkt.

                          Gr. Geert.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Google+ verwijderen.

                            Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                            Ik had lang geleden hetzelfde probleem, en inderdaad met picassa direct werken is veel handiger.

                            Maar daarom hoef je Google + niet te verwijderen : probeer volgende link eens : https://picasaweb.google.com/lh/myphotos?noredirect=1
                            Die link zal ik straks eens proberen op mijn computer. Bedankt daarvoor

                            Nog vergeten te vermelden, Picasa opent wel perfect via een app op mijn Ipad, maar van op mijn Ipad laad ik nooit iets op naar Picasa.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Google+ verwijderen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                              Bedankt jv2e Werkt perfect nu, dat is wat ik wilde zeggen/vragen. Dat is tenminste een antwoord op mijn vraag.

                              Zo moesten er meer zijn op het forum. Als ik hier nu de link zet naar mijn volledige Picasa account,

                              zou deze dan moeten te openen zijn, als het lukt, neem gerust een kijkje. KLIK

                              In ieder geval beter dan een antwoord met als voorstel van "Gebruik Systeemherstel" .....
                              Last edited by Guest42; 1 mei 2014, 08:47.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Google+ verwijderen.

                                Oorspronkelijk geplaatst door NICKYII Bekijk bericht
                                Voor de recuperatie van je 500 mb aan foto's zit er niets anders op, ze eerst terug naar je computer te laden vanuit google +.
                                Nadien kun je gewoon je Google + account volledig verwijderen, je foto's zullen weliswaar ook verdwijnen, maar je hebt ze gerecupereerd op een Harde schijf.
                                Zo zou ik het tenminste doen....Wel jammer te moeten vaststellen dat men vanuit Google elke gebruiker wil vastpinnen aan zaken die niet gevraagd zijn.
                                Helaas is dit het nadeel van het gratis account ervan.
                                Jammer maar blijkbaar onvermijdelijk dezer dagen...
                                Mvg Dominiek
                                Dominiek, het probleem is, dat ik daar méér dan 15.000 MB gratis ruimte heb weten te verkrijgen, ik denk dat de kans klein is dat je dat tegenwoordig nog
                                voor elkaar krijgt, daar staan nu iets van een dikke 4.000 foto's vrij ter inzage, en als ik kijk wat mijn status is, staat daar gebruikt 0 MB Beschikbaar 15.400 MB
                                Hoe dat komt, weet ik niet meer, waarschijnlijk heb ik er in de tijd veel MB verdiend door te delen met vrienden.
                                Ik zal het dus niet riskeren om deze opslag ruimte in gevaar te brengen, niet dat daar iets speciaal op staat, want alles wat er staat mag iedereen
                                vrij gebruiken voor wat ze willen, wat belangrijk of privé is bewaar ik op eigen "veilige" opslag.

                                Comment

                                Working...
                                X