Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Image maken van Windows 8.1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Image maken van Windows 8.1

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    Da's behoorlijk kort door de bocht ... als de HAL config op de nieuwe computer sterk verschilt van de "source" riskeer je te verzuipen in de BSOD's ... Win 7/8 schijnen daar iets "intelligenter" mee aan de slag te gaan maar ik zou er mijn adem maar niet op inhouden ...
    Klopt; zelf ondervonden met een SSD die ik gebruikte op verschillende pc's en dus verschillende hardware.
    Ja, ik dacht dat ik het gevonden had
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DannyDeGraaf Bekijk bericht
      Aan nete.

Je kan toch een opstartbare DVD maken met dit programma, voor moest je PC of laptop niet meer opstarten.
      Een opstartbare USB-stick kan ook hoor, je moet eens goed lezen hoe je dit moet doen.
      Het ADI bestand kan je inderdaad gewoon verplaatsen naar een externe schijf.
      Ik ga het één dezer eens met een cd of dvd proberen.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Wij gebruiken Paragon Backup & Recovery 201x Free al ettelijke jaren op het werk, tot grote tevredenheid. Wel nog niet geprobeerd om een Win8 img te maken (zijn nu vollen bak Win7 aan het uitrollen, na de paniek over XP ).
        Enkel jammer dat de bootcd niet werkt op de laatste series Dell Latitude laptops (vanaf Lat 6x20 reeks), maar op de desktops (Optiplex) werkt het zeer goed.
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Ik ga het één dezer eens met een cd of dvd proberen.
          kijk eens op http://www.pendrivelinux.com/ of daar misschien iets tussen zit om een bootable stick te maken met een random ISO (boot gedeelte is Linux). Ik heb hier een ganse reeks bootable sticks liggen die daarmee gemaakt zijn, maar ik herinner mij de procedure niet meer. BTW .. in de handleiding staat onder "media dinges", de hulp om bootable media te maken .. gewoon een bootable iso maken en op stick zetten moet toch wel lukken ?

Comment

Was ook aan het kijken naar Acronis en Ghost om een image van mn harde schijf te maken om dan later terug op een ssd te zetten. Is AOMEI een goed gratis alternatief?

Comment

Working...
            X