Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verdwenen vliegtuig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verdwenen vliegtuig

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Die is uitgezet. Dat was al snel duidelijk. Het enige dat data bleef sturen (elke 30 min) waren de motoren. Mogelijk omdat die datastroom niet kon uitgeschakeld worden tijdens de vlucht.
    Het is helemaal niet duidelijk dat de transponder werd uitgezet. Ze beweren dat ze geen communicatie hadden ontvangen en is dat de waarheid. Ik zou wel eens willen weten of er belangrijke functionarissen in het toestel zaten, want dat verklaart veel over het verdwijnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      Het is helemaal niet duidelijk dat de transponder werd uitgezet. Ze beweren dat ze geen communicatie hadden ontvangen en is dat de waarheid. Ik zou wel eens willen weten of er belangrijke functionarissen in het toestel zaten, want dat verklaart veel over het verdwijnen.
      Normaal staat die transponder altijd aan
      Dus die staat AAN of UIT.
      OF het kan zijn dat de autoriteiten liegen door te zeggen dat er geen communicatie was.
      Zonder transponder is er geen data voor de ATC.

Hoe zat het met de luchtvaartroutes?
      Geen enkel vliegtuig vliegt zomaar in "het wild" rond
      Op de kaarten van Jeppesen bijv. kan je die duidelijk zien.
      Als nu hulpdiensten gaan zoeken dan kan dit d.m.v. deze routes, dus het kan een aanwijzing zijn.

Maar zoals het nu ligt?
      Géén communicatie en de mogelijkheid dat het vliegtuig géén bepaalde route heeft gevolgd; dan wordt het moeilijk zoeken.
      De zwarte dozen zullen ze wel boven halen en dan weten we meer. ALS we dat ooit te weten komen: het hangt er van af wat er wordt vrijgegeven.

Ik geloof ook niet dat de transponder het plots begeven heeft.
      Bij de start zal die zeker gewerkt hebben. Krijg je een Squawk nummer en onderweg kan die wijzigen enz. enz.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Vind het toch raar, ze kunnen zien wat jij in je hand houd vanuit de ruimte of je gsm of tel afluisteren waar je ook bent.
        Maar een vliegtuig dat zeker niet in mijn hand of zakken past is foetsie verdwenen alsof het nooit bestaan heeft.
        Als het gecrasht is op zee zou men toch enige brokstukken terug vinden al was het maar dat gele vestje of iets anders.
        Complot theorie en met overvloed het is geland in Afganistan volgens de Russen de ander zegt Noord Korea is er mee gaan lopen en nog anderen het staat ergens op een onbewoond eiland enz...

Is daar ook een Bermuda driehoek waar veel rare dingen gebeuren ????
        Of is er een UFO in het spel is die dacht die heb ik nog niet in mijn collectie

Comment

Er zijn zelfs geen chemtrails gevonden !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
            Vind het toch raar, ze kunnen zien wat jij in je hand houd vanuit de ruimte of je gsm of tel afluisteren waar je ook bent.
            Maar een vliegtuig dat zeker niet in mijn hand of zakken past is foetsie verdwenen alsof het nooit bestaan heeft.
            Als het gecrasht is op zee zou men toch enige brokstukken terug vinden al was het maar dat gele vestje of iets anders.
            Complot theorie en met overvloed het is geland in Afganistan volgens de Russen de ander zegt Noord Korea is er mee gaan lopen en nog anderen het staat ergens op een onbewoond eiland enz...

Of is er een UFO in het spel is die dacht die heb ik nog niet in mijn collectie
            Er zijn mensen die een geel fluo vestje nog niet zien als het 10 meter voor hun beweegt.
            Maar datzelfde vestje moeten ze uit een oceaan kunnen halen terwijl ze met vliegtuigen overvliegen??
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
              Vind het toch raar......
              en niet alleen in de Bermuda driehoek komen verdwijningen voor...?
              kan overal gebeuren zelfs....?
              grt,bouk.
              Last edited by bouk; 16 april 2014, 09:13. Reden: hynjhgf
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

En niet alleen vliegtuigen, maar ook draadjes verdwijnen hier tegenwoordig ....

Comment

Er zijn hier mensen die een paar weken verdwenen zijn geweest (verlof, ...) maar sinds ze nu enkele dagen terug zijn het pervers genoegen hebben de polimiek op te zoeken. Een even kwalijke trend als je het mij vraagt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                    Er zijn hier mensen die een paar weken verdwenen zijn geweest (verlof, ...) maar sinds ze nu enkele dagen terug zijn het pervers genoegen hebben de polimiek op te zoeken. Een even kwalijke trend als je het mij vraagt.
                    Ik ben in elk geval niet weggeweest, zelfs niet op verlof.
                    Niet omdat ik eens een dag niets post dat ik niet lurk. Soit, ik zit ook niet elke dag op BD, heb soooms nog eens iets beters te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      en niet alleen in de Bermuda driehoek komen verdwijningen voor...?
                      kan overal gebeuren zelfs....?
                      grt,bouk.
                      Klopt.
                      Er verdwijnen daar niet meer vliegtuigen en schepen dan ergens anders in een vergelijkbaar gebied.
                      Maar sinds het idiote boek van Berlitz zien een aantal mensen daar spoken.

Ze zouden het boek van James Randi : "the paranormal A-Z" tot verplichte literatuur moeten maken in middelbare scholen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                        Ik ben in elk geval niet weggeweest, zelfs niet op verlof.
                        Niet omdat ik eens een dag niets post dat ik niet lurk. Soit, ik zit ook niet elke dag op BD, heb soooms nog eens iets beters te doen.
                        Grappig dat je je aangesproken voelt ... Hoe zou dat nu komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Grappig dat je je aangesproken voelt ... Hoe zou dat nu komen
                          Je bericht staat voor iedereen te lezen, je spreekt naar iedereen > iedereen is aangesproken, maar niet iedereen voelt zich aangesproken. (zelfs als ze erop reageren)
                          Dat iedereen zich aangesproken kàn voelen, daar bestaat een kans in. Dat diegenen het dan ook nog eens voelen, daar vrees ik voor.
                          Ook vrees ik dat weinigen zich aangesproken zullen voelen, ook al reageren ze erop.
                          Het feit dat ik reageer wil niet zeggen dat ik me aangesproken voel.

Of voel jij je elke keer aangesproken bij elke reply je op een bericht van iemand doet?
                          Bovendien schreef je "...Er zijn hier mensen die..." in meervoud, hoe kan ik me daar dan persoonlijk in aangesproken voelen? Je duidt niemand specifiek aan, en ikzelf ben geen groep personen.

Ik reageer is op héél wat zaken hoor... zonder er me persoonlijk iets van aan te trekken.
                          Enfin, blijf maar uitzoeken hoe dat zou komen dan..

Comment

En verder wil ik daar gerust geen woorden aan vuilmaken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                              Er zijn mensen die een geel fluo vestje nog niet zien als het 10 meter voor hun beweegt.
                              Maar datzelfde vestje moeten ze uit een oceaan kunnen halen terwijl ze met vliegtuigen overvliegen??
                              Daarstraks van ATC gehoord dat we "traffic at our 1 o'clock at 2 miles" hadden .. niks gezien, niettegenstaande de goede zichtbaarheid > 10Km. Ze zeggen waar je moet kijken en dan nog zie je het niet.

@Bompie: Misschien zijn er geen brokstukken en is het vliegtuig "zacht" op het water geland en in één stuk naar de bodem gezakt.. het enige spoor zou dan olie kunnen zijn, de kerosine zal wel op geweest zijn. Een ding staat vast, iemand heeft veel moeite gedaan om niet gevonden te worden.
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                                Daarstraks van ATC gehoord dat we "traffic at our 1 o'clock at 2 miles" hadden .. niks gezien, niettegenstaande de goede zichtbaarheid > 10Km. Ze zeggen waar je moet kijken en dan nog zie je het niet.

@Bompie: Misschien zijn er geen brokstukken en is het vliegtuig "zacht" op het water geland en in één stuk naar de bodem gezakt.. het enige spoor zou dan olie kunnen zijn, de kerosine zal wel op geweest zijn. Een ding staat vast, iemand heeft veel moeite gedaan om niet gevonden te worden.
                                Mirakels bestaan
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X