Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webmail telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Webmail telenet

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    ik draai elke avond ccleaner, bij het afsluiten , en nog nooit problemen gehad
    Zo hoort dat ook he Scherpie

Ik heb net ADWCleaner laten bollen en alles blijkt ok
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Bij mij was CCleaner zo goed dat hij automatisch mijn Office 365 had verwijderd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Bij mij was CCleaner zo goed dat hij automatisch mijn Office 365 had verwijderd.
        Laat eens zien wat je gevinkt hebt in Ccleaner.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

@ theokus

Je vraag was wel aan mij niet gericht theokus, maar ik stuur hierbij toch ook even wat er bij mij aangevinkt is in Ccleaner.
          Die draai ik met de regelmaat van een klok, maar misschien staat er wel teveel of te weinig aangevinkt, want ik ken er 'niks' van .

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            @ theokus

Je vraag was wel aan mij niet gericht theokus, maar ik stuur hierbij toch ook even wat er bij mij aangevinkt is in Ccleaner.
            Die draai ik met de regelmaat van een klok, maar misschien staat er wel teveel of te weinig aangevinkt, want ik ken er 'niks' van .

Groetjes
            Ok
            Had dit graag geweten van notex omdat zijn Office werd gewist door Ccleaner.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Ccleaner verwijdert geen programma's, daarvoor met je ze deďnstalleren en dat doet Ccleaner standaard niet (als je gewoon de opkuisfuncties gebruikt).
              Bv. het verwijderen van die snelkoppelingen in het startmenu of bureaublad, is enkel voor ongeldige snelkoppelingen.
              In principe mag je bij het cleaner deel van Ccleaner alle vinkjes aanvinken. Persoonlijk heb ik enkel geen vinkje bij wachtwoorden (nogal logisch) en bij "wis vrije ruimte" omdat dat heel lang kan duren, maar voor de rest laat ik alles opkuisen.
              Ik doe dat trouwens met moeite een keer per maand, wat meer dan genoeg is.

Er is in de toolbox wel een optie om programma's te verwijderen, maar dat doet gewoon hetzelfde als wat in configuratiescherm van windows zit.
              Groeten,

Polleke

Comment

Working...
              X