Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

heeft U Windows XP.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: heeft U Windows XP.

    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    Oh, heerlijk dat naïeve gedrag...
    ik durf wedden dat ik met een xp langer veilig kan blijven als sommigen hier op een computer met antivirus en W8.

    Bel vooral naar de bank, misschien raden ze u een lening aan voor een nieuwe computer met W8.1 en een duur antivirus programma
    Tsja, Koeno, niet iedereen is expert op elk vlak hé, dus moeten we soms wel bepaalde mensen geloven.
    Je hebt niet voor alles een expert in de familie of vriendenkring toch ?
    Bovendien doen velen alsof ze expert in iets zijn, het is dan heel leuk ze aan het woord te laten over iets waar je zelf toevallig veel over weet, je lacht je een breuk .
    Groetjes

    Comment


    • #32
      Re: heeft U Windows XP.

      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      Oh, heerlijk dat naïeve gedrag...
      ik durf wedden dat ik met een xp langer veilig kan blijven als sommigen hier op een computer met antivirus en W8.

      Bel vooral naar de bank, misschien raden ze u een lening aan voor een nieuwe computer met W8.1 en een duur antivirus programma
      Wie is hier naief?

      "Wordt u slachtoffer van fraude? Dan kan het gebruik van Windows XP meewegen als er wordt beoordeeld of uw schade wordt vergoed."

      Bron: https://www.abnamro.nl/nl/prive/beta...dersteund.html

      Jan

      Comment


      • #33
        Re: heeft U Windows XP.

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Tsja, Koeno, niet iedereen is expert op elk vlak hé, dus moeten we soms wel bepaalde mensen geloven.
        Je hebt niet voor alles een expert in de familie of vriendenkring toch ?
        Bovendien doen velen alsof ze expert in iets zijn, het is dan heel leuk ze aan het woord te laten over iets waar je zelf toevallig veel over weet, je lacht je een breuk .
        Groetjes
        Dat is waar Djivan,

        maar lees de post boven de jouw nog eens goed:
        Leuk dat ze mensen willen waarschuwen, spijtig dat het overdreven wordt...
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • #34
          Re: heeft U Windows XP.

          Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
          Wie is hier naief?

          "Wordt u slachtoffer van fraude? Dan kan het gebruik van Windows XP meewegen als er wordt beoordeeld of uw schade wordt vergoed."

          Bron: https://www.abnamro.nl/nl/prive/beta...dersteund.html

          Jan
          Ik weet het wel hoor, wie hier allemaal naïef is...
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #35
            Re: heeft U Windows XP.

            Op de oude laptop van mijn vrouw draait er XP en ik denk er niet over om te veranderen.
            Windows ondersteunt na 13 jaar XP niet meer ? Prima zeg ik, ik ondersteun Windows allang niet meer.
            Ik hoorde dat er in België alleen nog 600.000 computers XP draaien, hoeveel is dat dan wereldwijd ?
            Uw auto is ouder dan 13 jaar ? Jammer meneer, geen onderdelen meer. Uw wasmachine is vandaag 13 jaar geworden ? Helaas pindakaas !

            En voor bankverrichtingen blijf ik vrolijk den appel gebruiken.

            Comment


            • #36
              Re: heeft U Windows XP.

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              ...
              Uw auto is ouder dan 13 jaar ? Jammer meneer, geen onderdelen meer. Uw wasmachine is vandaag 13 jaar geworden ? Helaas pindakaas !
              Het blijft wel werken, maar er komen geen updates meer voor de beveiliging van het systeem.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #37
                Re: heeft U Windows XP.

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Voor mijn desktop (nog XP) moet ik nog de wijziging doorvoeren..........pffff, en dan alles opnieuw installeren.
                Voor mijn nieuwe laptop die ik eerstdaags verwacht heb ik (op aanraden van de verkoper) toch maar geopteerd voor Windows 7.
                Volgens hem is 8 en 8.1 een draak, één grote show, en meer geschikt voor touchscreen (zijn woorden, niet die van mij).
                Dus gezien ik met muis en toetsenbord werk, hoop ik de juiste keuze gemaakt te hebben.
                Mocht 8.1 wat muis- en toetsenbord vriendelijker worden, dan kan ik nog altijd overstappen, want voor de prijs moet je het niet laten.....ik vind het alles opnieuw installeren de grootste struikelblok.
                Groetjes
                Je had dan beter toch dadelijk Windows 8.1 genomen hoor. Vandaag komt namelijk Update 1 uit en die maakt alles meer keyboard en muis vriendelijker. Ook zullen apps terug op de taakbalk zichtbaar worden en kun je apps zelfs starten vanaf de desktop. Alsook is de Modern UI aangepast en heb je daar nu onder de rechtermuisknop een menu die je helpt om alles mooi aan te passen. Bij de volgende update, einde dit jaar, komt het start menu waarschijnlijk ook nog eens terug, maar wel aangepast om ook je apps te kunnen starten. Er zijn al enkele screenshots te vinden hiervan op het Internet.

                Met die nieuwe aanpassingen krijg je toch al het vertrouwde werken zoals met Windows 7 terug, plus een hoop extra's.

                Ik heb mij nooit verzet tegen de aanpassingen die zijn doorgevoerd, maar Microsoft geeft deze keer toch te kennen dat ze ook luisteren naar hun gebruikers.


                En Windows XP, tja, vandaag de laatste updates ontvangen en dan langzaam gaan uitkijken om hem te vervangen. Voorlopig hou ik hem nog even draaiende daar de anti-virus en anti-malware programma's voorlopig nog geüpdatet worden. Zodra die hun support stopt, dan is het inderdaad tijd om hem op pensioen te sturen.
                Last edited by Rudy Mas; 8 april 2014, 10:19.
                Mvg,
                Rudy Mas
                Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                Comment


                • #38
                  Re: heeft U Windows XP.

                  Comment


                  • #39
                    Re: heeft U Windows XP.

                    We hebben allen het Y2K overleefd, XP kan er ook nog wel bij

                    Comment


                    • #40
                      Re: heeft U Windows XP.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                      We hebben allen het Y2K overleefd, XP kan er ook nog wel bij
                      Niet alleen overleefd, maar van geleefd. Stad en land afgereisd om systemen te upgraden. Ook nu wordt er goed aan verdiend.

                      Jan

                      Comment


                      • #41
                        Re: heeft U Windows XP.

                        Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht

                        Opnieuw installeren? Woorden van de verkoper zeker. Upgrade is een fluitje van een cent.

                        Jan
                        Upgraden van XP naar .. W7? W8? fluitje van een cent? .. moet ge mij eens uitleggen hoe ???

                        Comment


                        • #42
                          Re: heeft U Windows XP.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Ik heb ook mijn twijfels over die plotse onveiligheid. Ik verander slechts omdat ik vrees dat internetbankieren straks niet meer zou lukken met XP...... maar mocht ik zeker zijn dat internetbankieren wel blijft werken met XP, dan zou ik nooit veranderen. Maar ook hier weer, de commerce moet blijven draaien zeker .
                          Groetjes
                          Het probleem is niet dat het I-net bankieren niet meer zou werken maar dat de hetze de banken in het hoofd geslagen is zodat ze voor PC's die nog XP draaien gewoon de toegang tot die dioensten zullen blokkeren .. gratis reclame voor MS !!

                          Comment


                          • #43
                            Re: heeft U Windows XP.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Voor mijn nieuwe laptop die ik eerstdaags verwacht heb ik (op aanraden van de verkoper) toch maar geopteerd voor Windows 7.
                            Volgens hem is 8 en 8.1 een draak, één grote show, en meer geschikt voor touchscreen (zijn woorden, niet die van mij).
                            Dus gezien ik met muis en toetsenbord werk, hoop ik de juiste keuze gemaakt te hebben.
                            Mocht 8.1 wat muis- en toetsenbord vriendelijker worden, dan kan ik nog altijd overstappen, want voor de prijs moet je het niet laten.....ik vind het alles opnieuw installeren de grootste struikelblok.
                            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                            Upgraden van XP naar .. W7? W8? fluitje van een cent? .. moet ge mij eens uitleggen hoe ???
                            Dit antwoordde ik op bovenstaand stuk. Van 7 naar 8 dus....

                            Jan

                            Comment


                            • #44
                              Re: heeft U Windows XP.

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              Het blijft wel werken, maar er komen geen updates meer voor de beveiliging van het systeem.
                              grt,bouk.
                              Dat snapte ik eigenlijk ook al.

                              Comment


                              • #45
                                Re: heeft U Windows XP.

                                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                                Het probleem is niet dat het I-net bankieren niet meer zou werken maar dat de hetze de banken in het hoofd geslagen is zodat ze voor PC's die nog XP draaien gewoon de toegang tot die dioensten zullen blokkeren .. gratis reclame voor MS !!
                                Kom lekker naar Nederland. Daar wordt je alleen gewaarschuwd.

                                Jan

                                Comment

                                Working...
                                X