Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag uw gewaardeerde mening !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Graag uw gewaardeerde mening !

    't Ja Theo, wie heeft de werkelijke macht in handen? Juist, de banken dus.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #32
      Re: Graag uw gewaardeerde mening !

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      't Ja Theo, wie heeft de werkelijke macht in handen? Juist, de banken dus.
      De banken en de multinationals trekken aan de touwtjes.

      Comment


      • #33
        Re: Graag uw gewaardeerde mening !

        Voeg daar ook maar de petroleumindustrie aan toe Paul, maar die drie zitten hoe dan ook in elkaar verweven.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #34
          Re: Graag uw gewaardeerde mening !

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Voeg daar ook maar de petroleumindustrie aan toe Paul, maar die drie zitten hoe dan ook in elkaar verweven.
          En de energiesector....(stroom&gas ed.)
          Vandaag nog gehoord in de 7de Dag.

          En dan denken de mensen dat we een vrij land leven.
          Ja ja, we mogen kiezen
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #35
            Re: Graag uw gewaardeerde mening !

            Wat me opvalt is dat het meestal dezelfde mensen zijn zijn die hier futiliteiten opblazen en meegaan om toch maar over die kleine dingen te klagen.
            Alsof ze tijd te veel hebben ... er zijn veel ergere zaken in het leven die geen aandacht krijgen.
            Mocht men nu nog enig nadeel ondervinden, dan zou ik het nog kunnen snappen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #36
              Re: Graag uw gewaardeerde mening !

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Wat me opvalt is dat het meestal dezelfde mensen zijn zijn die hier futiliteiten opblazen en meegaan om toch maar over die kleine dingen te klagen.
              Alsof ze tijd te veel hebben ... er zijn veel ergere zaken in het leven die geen aandacht krijgen.
              Mocht men nu nog enig nadeel ondervinden, dan zou ik het nog kunnen snappen.
              Het reilen en zeilen bij de banken treft ons allemaal en heeft de belastingbetaler (in Nederland althans) al heel veel geld gekost. Zo'n gepersonaliseerd briefje als "goodwill actie" lijkt een futiliteit maar is onderdeel van het geheel waar de banken mee bezig zijn.

              Hoe ik het zie en er over denk heb ik in mijn eerste reactie in dit topic uiteengezet.
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #37
                Re: Graag uw gewaardeerde mening !

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Wat me opvalt is dat het meestal dezelfde mensen zijn zijn die hier futiliteiten opblazen en meegaan om toch maar over die kleine dingen te klagen.
                Het zijn ook altijd dezelfden die "nergens een probleem zien".

                De brief mag dan een futiliteit zijn, de verdere plannen (klanteninfo delen met "partners") is dat niet. Misschien is het wel een test, een goed doel, daar kan niemand iets tegen hebben natuurlijk.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #38
                  Re: Graag uw gewaardeerde mening !

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Het zijn ook altijd dezelfden die "nergens een probleem zien".

                  De brief mag dan een futiliteit zijn, de verdere plannen (klanteninfo delen met "partners") is dat niet. Misschien is het wel een test, een goed doel, daar kan niemand iets tegen hebben natuurlijk.
                  Het is niet mijn bedoeling om hier een hetze te creëren.
                  Stel nu dat een probleem positief of gunstig opgelost wordt dan heeft er iedereen voordeel van.
                  Ook degenen "die nergens een probleem zagen"
                  Doet me een beetje denken aan de werkwilligen tijdens een staking.
                  Het is een simpele uitleg maar ja, ik ben ook maar een simpele mens
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #39
                    Re: Graag uw gewaardeerde mening !

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    En de energiesector....(stroom&gas ed.)
                    Vandaag nog gehoord in de 7de Dag.

                    En dan denken de mensen dat we een vrij land leven.
                    Ja ja, we mogen kiezen
                    Al deze zaken hadden onder het beheer van de regering ( en onze eigendom ) moeten blijven , maar niet besturen zoals de regering en alle vrienden postjes geven.Als deze ex overheidsbedrijven goed beheerd moesten zijn dan waren ze nog van ons en dan zouden ze ook goedkoper zijn.Geen monopolie zoals begacom en hoge prijzen vragen tot er een concurrent opdaagd.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Graag uw gewaardeerde mening !

                      Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                      Al deze zaken hadden onder het beheer van de regering ( en onze eigendom ) moeten blijven , maar niet besturen zoals de regering en alle vrienden postjes geven.Als deze ex overheidsbedrijven goed beheerd moesten zijn dan waren ze nog van ons en dan zouden ze ook goedkoper zijn.Geen monopolie zoals begacom en hoge prijzen vragen tot er een concurrent opdaagd.
                      Ha ja, natuurlijk François.

                      Wat gebeurt nu?
                      Alles voor de privé > leve de vrijheid > en dan word je voorzitter en&of aandeelhouder zoals die keizer ergens aan de kust.
                      Maar hij is niet alleen hoor.
                      Telenet krijgt ook een nieuwe "baas"
                      Gaat zeker banen kosten.
                      En die gaat misschien de zaak verhuizen naar China

                      En dan nog af en toe een doekje voor het bloeden zoals de btw verminderen, schijngevechten i.v.m. de index.
                      Affijn, allemaal maatregelen om het plebs te sussen.

                      Enz. enz.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment

                      Working...
                      X