Situatie even kort schetsen:
Ik heb sinds een heel tijdje het Whoppa abonnement.
Naast TV en Internet zit daar ook een vaste telefoon bij met gratis bellen in de daluren. (2000min naar Mobiel).
Toen ik de laatste rekening toch eens in detail bekeek zag ik dat er in de daluren toch gesprekken naar GSM werden aangerekend.
Telenet contacteren dus. Ze gaven direct toe dat het een fout was, en wouden de laatste maand rechtzetten.
Dan toch maar eens wat meer facturen gecontroleerd, en zo ver ik kon terug gaan 13 maanden zag ik onterecht aangerekende gesprekken.
Tweede toegift van Telenet: we zullen 6 maand teruggaan.
Ikke nog niet akkoord natuurlijk, en als compensatie gooien ze er nu nog 2 maand gratis kabel bij.
Ik vraag me af of dat niet systematisch bij véél meer mensen gebeurt.
Kijk je laatste rekeningen eens na, en laat weten of het bij jou ook het geval is, eventueel moeten we de ombudsdienst eens inschakelen.
Ik heb sinds een heel tijdje het Whoppa abonnement.
Naast TV en Internet zit daar ook een vaste telefoon bij met gratis bellen in de daluren. (2000min naar Mobiel).
Toen ik de laatste rekening toch eens in detail bekeek zag ik dat er in de daluren toch gesprekken naar GSM werden aangerekend.
Telenet contacteren dus. Ze gaven direct toe dat het een fout was, en wouden de laatste maand rechtzetten.
Dan toch maar eens wat meer facturen gecontroleerd, en zo ver ik kon terug gaan 13 maanden zag ik onterecht aangerekende gesprekken.
Tweede toegift van Telenet: we zullen 6 maand teruggaan.
Ikke nog niet akkoord natuurlijk, en als compensatie gooien ze er nu nog 2 maand gratis kabel bij.
Ik vraag me af of dat niet systematisch bij véél meer mensen gebeurt.
Kijk je laatste rekeningen eens na, en laat weten of het bij jou ook het geval is, eventueel moeten we de ombudsdienst eens inschakelen.
Comment