Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cadzand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Cadzand

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    veel plezier daar een zie #11.
    grt,bouk.
    'k Zal eraan denken
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #32
      Re: Cadzand

      Was eergisteren nog eens in Breskens en omgeving.
      De moeite waard en met groot mooi strand.
      Er zijn een paar strandpaviljoenen met redelijke prijzen.bv.'t Halve Maantje.
      Kon op deze rustige dag vlot parkeren achter de dijk.Maar er zijn grote werken aan de gang om dijken te verstevigen en ik hoop dat deze voor het seizoen gedeeltelijk gedaan zullen zijn.
      Heb de indruk dat er dan veel parkeerplaats zal zijn,maar waarschijnlijk betalend..
      Breskens zelf is leuk met zijn vissershaven en dichtbij is er Groede.
      Flickr PBase
      Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

      Comment


      • #33
        Re: Cadzand

        Ik zou naar Cadzand gaan. Lekker rustig. Heel fijn om te wandelen. Niet ver.
        Geen chi chi. Veere is ook leuk maar eens je er geweest bent is het niet veel
        meer dan een meer met huizen. Terwijl Cadzand die rustige grootsheid heeft.
        Het is meer een gevoel. Een gevoel dat ik ook op Texel heb.

        Comment


        • #34
          Re: Cadzand

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          ....... Veere is ook leuk maar eens je er geweest bent is het niet veel
          meer dan een meer met huizen....
          mee eens.
          wij waren daar ook snel uitgekeken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #35
            Re: Cadzand

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Veere is ook leuk maar eens je er geweest bent is het niet veel
            meer dan een meer met huizen.
            Is dan ook de eerste keer dat ik er naartoe ga. 't Kan maar één keer tegenvallen...
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #36
              Re: Cadzand

              als je in Veere bent ben je ook dicht bij de OSkering. Ook wel eens de moeite. En heel het strand van Walcheren is ook mooi.
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #37
                Re: Cadzand

                Uiteindelijk naar Sluis mosseltjes gaan eten en in de namiddag gaan wandelen naar Cadzand. Cadzand is heel aangenaam, kleinschalig, gezellig, en inderdaad geen chichi.
                Ik verwachtte van Cadzand een drukke badplaats zoals Knokke. Niets van aan. Eerlijk gezegd, de informatie op internet over Cadzand is niet uitnodigend en komt niet overeen met de werkelijkheid.
                Niettemin, heel goed meegevallen, bijna geen volk. Rust, rust, rust. Zeker voor herhaling vatbaar, ook mét de kids.

                Niet naar Veere geweest omdat we nog 50 minuten naar Veere moesten rijden en we hadden gewoon geen zin, maar 't staat zeker nog op 't programma.
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #38
                  Re: Cadzand

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                  Uiteindelijk naar Sluis mosseltjes gaan eten en in de namiddag gaan wandelen naar Cadzand. Cadzand is heel aangenaam, kleinschalig, gezellig, en inderdaad geen chichi.
                  Ik verwachtte van Cadzand een drukke badplaats zoals Knokke. Niets van aan. Eerlijk gezegd, de informatie op internet over Cadzand is niet uitnodigend en komt niet overeen met de werkelijkheid.
                  Niettemin, heel goed meegevallen, bijna geen volk. Rust, rust, rust. Zeker voor herhaling vatbaar, ook mét de kids.

                  Niet naar Veere geweest omdat we nog 50 minuten naar Veere moesten rijden en we hadden gewoon geen zin, maar 't staat zeker nog op 't programma.
                  Bon, ben tevreden dat #7 en #15 dan toch een beetje kloppen.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #39
                    Re: Cadzand

                    Hangt er uiteraard vanaf of je nu gaat of tijdens het hoogseizoen, doch ik blijf bij mijn mening over het verschil Cadzand vroeger en nu, kijk simpelweg naar alle gebouwen die zijn bijgebouwd de laatste 2jaar.
                    Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je zelf bent hé, wat voor de ene chi-chi is, is dat voor de andere totaal niet ....

                    Maar soit, in ieder geval goed dat jullie je hebben geamuseerd, da's het enige wat telt !

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #40
                      Re: Cadzand

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      Uiteindelijk naar Sluis mosseltjes gaan eten en in de namiddag gaan wandelen naar Cadzand. Cadzand is heel aangenaam, kleinschalig, gezellig, en inderdaad geen chichi.
                      Ik verwachtte van Cadzand een drukke badplaats zoals Knokke. Niets van aan. Eerlijk gezegd, de informatie op internet over Cadzand is niet uitnodigend en komt niet overeen met de werkelijkheid.
                      Niettemin, heel goed meegevallen, bijna geen volk. Rust, rust, rust. Zeker voor herhaling vatbaar, ook mét de kids.
                      Zo zie je maar. Het beste is nog altijd zelf gaan zien. Of naar verstandige
                      mensen luisteren.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Cadzand

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        Uiteindelijk naar Sluis mosseltjes gaan eten en in de namiddag gaan wandelen naar Cadzand. Cadzand is heel aangenaam, kleinschalig, gezellig, en inderdaad geen chichi.
                        Ik verwachtte van Cadzand een drukke badplaats zoals Knokke. Niets van aan. Eerlijk gezegd, de informatie op internet over Cadzand is niet uitnodigend en komt niet overeen met de werkelijkheid.
                        Niettemin, heel goed meegevallen, bijna geen volk. Rust, rust, rust. Zeker voor herhaling vatbaar, ook mét de kids.

                        Niet naar Veere geweest omdat we nog 50 minuten naar Veere moesten rijden en we hadden gewoon geen zin, maar 't staat zeker nog op 't programma.
                        Dat heb je bij meerdere (de meeste) plaatsen hoor deze periode van het jaar. Wij waren vorige week in Etretat, Yport, Honfleur.....enz waar je tijdens 'het seizoen' op de koppen kan lopen, en ondanks het prachtige weer was er geen kat.
                        In Etretat telden wij op het drukste moment over de hele kuststrook tussen de gekende kliffen juist geteld 6 mensen .
                        Groetjes

                        Comment


                        • #42
                          Re: Cadzand

                          Kasterlee is ook mooi.
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Cadzand

                            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                            Kasterlee is ook mooi.
                            En in Kaster (bij Tiegem) met de Varentstraat, en langs het riviertje de Lee in Nederland, ook heel mooi en pittoresk......

                            Comment


                            • #44
                              Re: Cadzand

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                              doch ik blijf bij mijn mening over het verschil Cadzand vroeger en nu, kijk simpelweg naar alle gebouwen die zijn bijgebouwd de laatste 2jaar.
                              Gebouwen ? Hebben we het wel over hetzelfde Cadzand ? Als je vanop het strand naar 'de dijk' kijkt, staat er bijna niets...
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment


                              • #45
                                Re: Cadzand

                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                                Gebouwen ? Hebben we het wel over hetzelfde Cadzand ? Als je vanop het strand naar 'de dijk' kijkt, staat er bijna niets...
                                Tjah ...., staat ook niet op de dijk hé maar erachter.
                                Er zijn een pak kleine flats bijgekomen als je Cadzand-Bad binnenrijdt, een hele grote parking heeft plaats moeten ruimen om chicé flats neer te zetten.
                                Een deel van de polder is weggenomen om een vakantiepark bij te bouwen
                                Enz....
                                Zoals ik reeds geschreven heb, hangt er vanaf wie je bent en wat je mening is over rust en chi-chi ....
                                En dan moet je uiteraard naar ginder gaan binnen het hoogseizoen hé want vorige week was het zelfs in Knokke heel rustig
                                Maar soit, het is een eindeloze discussie aan het worden die langs geen kanten meer interessant is.

                                grts
                                Sieg
                                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                                Comment

                                Working...
                                X