Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een gewone DVD-R(W) is voldoende. Maar makkelijkst is gewoon met Netbootin een bootable stickje maken, eentje van 2Gb is voldoende...
Windows beu, Theokus ?
Een gewone DVD-R(W) is voldoende. Maar makkelijkst is gewoon met Netbootin een bootable stickje maken, eentje van 2Gb is voldoende...
Windows beu, Theokus ?
Neen neen.
Laptop = Compaq Evo N610c.
XP Pro wilde maar niet starten.
Duurde en duurde.
Heb de zaak opnieuw geïnstalleerd met de recovery cd's.
Dat verliep vlot > maar XP startte niet, bleef duren.
En halfuur geleden startte ik de laptop en Windows draaide....
* zie weinig verschil in snelheid tussen XP Pro en Ubuntu.
Ubuntu is wel niet geïnstalleerd. Maakt dat een verschil?
Nog een probleem > de usb-poorten staan te dicht naast elkaar.
(kan geen muis gebruiken )
Vanop een USB-stick en zeker van op een DVD gaat Ubuntu (of eender welke distro) trager draaien dan vanop de harde schijf.
Maar ik raad je echter Xubuntu aan, geen grafische toeters en bellen en je computer zal een tweede jeugd krijgen...
Vanop een USB-stick en zeker van op een DVD gaat Ubuntu (of eender welke distro) trager draaien dan vanop de harde schijf.
Maar ik raad je echter Xubuntu aan, geen grafische toeters en bellen en je computer zal een tweede jeugd krijgen...
Okeej
XP = gewist >> Ubuntu is aan 't installeren.
(XP is toch bijna gedaan hee )
Ubuntu Studio vond ik altijd zeer mooi.
Maar met mijn laptop ?
Haha
Die laptop is te zwak om aps. te draaien die ik toch op mijn desktop gebruik.
Dus enkel gebruik voor simpele dingen en Ubuntu is een simpele besturing
Bij een sudo apt-get enz. enz, kon ik mijn paswoord niet ingeven...
Ik typte maar er gebeurde niets.
En maar weer opnieuw geprobeerd tot het plots pakte.
Xubuntu staat er op maar ik zie geen verschil met Ubuntu.
Wat moet ik dan nog doen?
En Ubuntu heb ik verwijderd....
Comment