Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

Mijn standaard zoekrobot ingesteld op Ecosia in plaats van Google.

Hierdoor worden er nu boompjes aangeplant terwijl ik rondzoek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
      Mijn standaard zoekrobot ingesteld op Ecosia in plaats van Google.

Hierdoor worden er nu boompjes aangeplant terwijl ik rondzoek.
      Ik plant ze liever zelf, dan ben ik 100 % zeker dat ze geplant worden . Dat zijn er voor het ogenblik exact 28 in onze tuin.
      Bij 'ecosia' kan het evengoed een lokmiddel zijn om (groene)mensen aan te zetten hun zoekrobot te gebruiken en zo meer inkomsten te genereren uit hun reclame.
      Maar ik gun ze het voordeel van de twijfel.
      Last edited by Guest17; 16 januari 2017, 11:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Ik plant ze liever zelf, dan ben ik 100 % zeker dat ze geplant worden . Dat zijn er voor het ogenblik exact 28 in onze tuin.
        Bij 'ecosia' kan het evengoed een lokmiddel zijn om (groene)mensen aan te zetten hun zoekrobot te gebruiken en zo meer inkomsten te genereren uit hun reclame.
        Goh, de andere zoekmachines krijgen ook hun inkomsten uit reclame...

Ik heb daarnet eens gecheckt met een bepaald trefwoord om een site terug te vinden.

Bij Ecosia kwam die meteen als eerste te zien. Bij Bing op nummer 2, bij Yahoo op de 2e pagina, en bij Google moest ik doorklikken tot pagina 12 in de zoekresultaten om er op te komen.

Dus het lijkt me dat die qua efficiëntie wel goed zit. Enfin, tot zover mijn ene en enige steekproef.
        Wat me bij zoekrobots stoort is het grote verschil in resultaten.

Google is altijd hoog aangeprezen geweest, maar zo doeltreffend vind ik hem niet meer... ik heb al enige tijd Yahoo zitten gebruiken. Maar tegenwoordig wordt het Ecosia. Eens zien hoe lang ik tevreden blijf.

Comment

1) Ontbeten en wat tv. 2) Terrasje gedaan (1é van 't jaar). 3) Lekkere frietjes eten .
          Waarom ? Eerste echte lentedag he ...
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Die verdomde tuinschermen herstellen. Enkele latten zijn losgekomen en ga ik die nu vastschroeven in stede vastnieten.
            Eén dezer dagen met de hogedrukspuit het terras proper maken van mos en ander stof.
            't Zal plezant worden.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
              Die verdomde tuinschermen herstellen. Enkele latten zijn losgekomen en ga ik die nu vastschroeven in stede vastnieten.
              Eén dezer dagen met de hogedrukspuit het terras proper maken van mos en ander stof.
              't Zal plezant worden.
              Veel plezier dan
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                't Zal plezant worden.
                Niks prettiger toch dan na de wintermaanden alles klaar te maken om weer van een mooie lente en zomer te kunnen genieten !?
                Morgen begin ik er ook aan... en met alle plezier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  1) Ontbeten en wat tv. 2) Terrasje gedaan (1é van 't jaar). 3) Lekkere frietjes eten .
                  Waarom ? Eerste echte lentedag he ...
                  Uhu, prachtig.

Gisteren wandeling in het bos gemaakt, en achteraf ook terrasje met een heerlijk Faro biertje erbij.
                  En dat allemaal al in t-shirt en short.

Vandaag ook reeds in de tuin gewerkt. De komende dagen wellicht meer van dat...

Comment

Zonet weer heel wat euri uitgespaard door de cd winkel buiten te stappen zonder iets te kopen.
                    Maar het was weer verleidelijk...

Comment

Zonet weer heel wat euri uitgespaard door de cd winkel buiten te stappen zonder iets te kopen.
                      Window shopping op zondag geeft hetzelfde effect
                      (maar niet overal)
                      George Orwell

Comment

Als mijn vrouw mee komt om te winkelen wordt er ook gespaard.
                        Dan wil ik iets leuk kopen voor mezelf en dan zegt ze altijd: vandaag niet makker.
                        Yep! Dat zijn weeral eurotjes uitgespaard.
                        " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

niks speciaals gepland vandaag, wel de deur uit ...
                          George Orwell

Comment

Naar een spannende bekerfinale gekeken...en de beker is van "ons" 👍👍👍👍👍.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                              Dan wil ik iets leuk kopen voor mezelf en dan zegt ze altijd: vandaag niet makker.
                              Iets in mij zegt dat je er ferm onder ligt

Comment

Iets in mij zegt dat je er ferm onder ligt
                                Je durft nogal conclusies trekken!
                                Je hebt wel gelijk, ....soms.
                                " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Working...
                                X