Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !
Collapse
X
-
-
Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !
Pestgedrag is verwerpelijk." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
net terug van boodschappen doen bij de Jumbo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtIk ben op zoek naar een meisjesnaam, die ik tegen augustus nodig heb
Wij hebben alleen maar zonen, maar was het een dochter geweest, dan was het een Elke, maar 30 jaar later is dat misschien wel reeds een 'ouderwetse' naam .
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEen dikke proficiat, maar ik ben toch blij dat deze periode nu reeds een goeie 30 jaar achter me ligt......maarrrrrrr de bezorgdheid blijft hoor .
Wij hebben alleen maar zonen, maar was het een dochter geweest, dan was het een Elke, maar 30 jaar later is dat misschien wel reeds een 'ouderwetse' naam .
Groetjes
Aia proficiat he aanstaande vader, pppfff luiers en nog eens luiers slapen eten .de luier vullen en terug opnieuw slapen lol
Comment
-
Danke
Ik heb hier al een flinke dochter van 2 jaar rondlopen, dus de pampers ben ik intussen al gewoon.
Handig om er weer een van 't zelfde geslacht te hebben, qua kost in kledij, ... kunnen ook in dezelfde kamer slapen etc
Comment
-
Na drie kleindochters hier nu een kleinzoon op komst tegen begin juli. De stand zal dan 2-2 worden tussen mijn zoons.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk berichtDie bezorgdheid komt terug als die ook aan de kids beginnen
Aia proficiat he aanstaande vader, pppfff luiers en nog eens luiers slapen eten .de luier vullen en terug opnieuw slapen lol
Elke dag zou ik het niet willen doen, maar zo'n een dagje in de week........niks dat meer plezier verschaft .
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtIk heb zo stilaan het gevoel dat ik mij op het forum van seniorennet.be bevind
En pas op hé, senior ben je vanaf 50, en in sommige streken in Vlaanderen vanaf 45 (dixit Wikipedia).....je bent er dus rapper dan je denkt.
Groetjes van een jonge opa .
Comment
-
wat is seniorennet?Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Da's nu eens echte Chit Chat in de ware betekenis van het woord. Het is niet eens nodig in te pikken op wat de vorige gezegd heeft.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtDa's nu eens echte Chit Chat in de ware betekenis van het woord. Het is niet eens nodig in te pikken op wat de vorige gezegd heeft.
Toen ik een jongen van 14 was, was mijn vader zo dom dat ik de oude heer nauwelijks in mijn omgeving kon dulden.
Maar toen ik 21 werd, verbaasde ik mij er geweldig over hoeveel hij in die 7 jaar had bijgeleerd.
(Mark Twain)" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
Comment