Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !
Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !
Wel, deze morgen met ons tweetjes gaan ontbijten in een tuincafé in Limburg.
Super lekker en een enorm uitgebreide tafel. Een Limburger weet wat "de smaak" is.
Mooi ingerichte zaak, erg gezellig en dat gaan we dus meer doen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Gisteren het Historium in Brugge bezocht.
De geburen waren vandaag uitgenodigd om het Historium gratis te bezoeken. Met een hapje en een drankje.
En uiteraard met een babbel met al onze geburen.
Vanuit mijn video hobby gezien zijn die video's op die tentoonstelling echte pareltjes.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Telenet had een probleem deze avond.
Deze avond een uur zonder internet moeten leven.
Het was alsof de wereld verging.
Niet dat ik verslaafd ben , maar de ene na de andere huisgenoot kwam me vragen hoe dat kwam en hoelang dat ging duren.
Alsof ik me schuldig zou moeten voelen.
Niet dat zij verslaafd zijn.....
'k Dacht : hoe zou dat zijn als een vijandige mogendheid ons net plat legt?
Zou ik nu een degelijke Korte Golf radio kopen? Als back-up.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Telenet had een probleem deze avond.
Deze avond een uur zonder internet moeten leven.
Het was alsof de wereld verging.
Niet dat ik verslaafd ben , maar de ene na de andere huisgenoot kwam me vragen hoe dat kwam en hoelang dat ging duren.
Alsof ik me schuldig zou moeten voelen.
Niet dat zij verslaafd zijn.....
'k Dacht : hoe zou dat zijn als een vijandige mogendheid ons net plat legt?
Zou ik nu een degelijke Korte Golf radio kopen? Als back-up.
Heb dat ook hier gevoeld: traag en youtube wilde niet laden.
Deze morgen verschoten, dacht dat mijn vrouw gekrompen was maar bleek een van de klein kids te zijn die in ons bed was gekropen
Ga nu een bel aan de deur hangen zoals in de winkel zodat ze ons niet meer kunnen verrassen
Deze morgen verschoten, dacht dat mijn vrouw gekrompen was maar bleek een van de klein kids te zijn die in ons bed was gekropen
Ga nu een bel aan de deur hangen zoals in de winkel zodat ze ons niet meer kunnen verrassen
Leuk als je s'nachts naar het toilet gaat, weet iedereen dat je op uitstap bent
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment