Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gedaan met MotoGP op tv... grrr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gedaan met MotoGP op tv... grrr

Daarnet toch genoten van een fabuleuze eerste GP in Quater. Is het nu op een Vlaamse of Waalse post, voor mij maakt dat niet zoveel uit. Ik stoor mij eerder aan de presentatoren.
    Deze namiddag nog Milan-San Remo gevolgd op de VRT. Wel, van mij mogen ze die Wuyts ook eens een goeie shot in zijn gat geven. Er een beetje over hoe die man de koers commentarieert. Hij beweerde zelfs op het einde dat de Noorse winnaar maar een kleine winnaar was. Je moet maar durven...
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Daarnet toch genoten van een fabuleuze eerste GP in Quater. Is het nu op een Vlaamse of Waalse post, voor mij maakt dat niet zoveel uit. Ik stoor mij eerder aan de presentatoren.
      Deze namiddag nog Milan-San Remo gevolgd op de VRT. Wel, van mij mogen ze die Wuyts ook eens een goeie shot in zijn gat geven. Er een beetje over hoe die man de koers commentarieert. Hij beweerde zelfs op het einde dat de Noorse winnaar maar een kleine winnaar was. Je moet maar durven...
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Sorry, dubbele post.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Dat zijn tenminste commentatoren Pol :

Rossi tegen Lorenzo op Catalunya

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Of tegen Gibernau

Valentino Rossi Gibernau Spain GP Moto GP in incredible fighting

En wie kent er deze niet ? Arnoux tegen Villeneuve.

This is "F1 1979 Gilles Villeneuve vs Rene Arnoux Dijon" by sp on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.
          Last edited by Guest2; 23 maart 2014, 21:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            Dat zijn tenminste commentatoren Pol :

Rossi tegen Lorenzo op Catalunya

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Of tegen Gibernau

Valentino Rossi Gibernau Spain GP Moto GP in incredible fighting

En wie kent er deze niet ? Arnoux tegen Villeneuve.

http://vimeo.com/3165312
            Inderdaad Paul, dat zijn ze. Je moet zoiets wel aan de Engelsen laten. F1 ga ik daarom altijd op de BBC bekijken. Die mannen hun stem stoort nooit. Als je onze commentatoren daarbij vergelijkt verdwijnen die echt in het niets. Ofwel schreeuwen ze het uit dat het niet meer te genieten is, ofwel zoals een M.Wuyts het bvb. de laatste jaren doet, is het alsof hij en hij alleen iets weet over koersen. Katholieker dan de paus dus, hij weet het beter dan de renners zelf. Voor mij is dat absoluut niet te genieten.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              Volledig mee eens. Beschamende commentaar.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Al Wuyts en J.De cauwer uren aan één stuk door horen zeveren bij een koers?
                Wat een praat die twee uithalen is niet te geloven, "gespierde taal" noem ik dat.
                En gelijk Mart Smeets zei, als er een koers is om de kerktoren met twee renners, heeft de VRT dat rechtstreeks uit.
                Die twee moeten een héél groot budget gekregen hebben.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Dan hebben wij beiden naar een andere Wuyts gekeken/geluisterd .
                  Niet dat ik een fan ben van Wuyts, maar na de koers was zijn commentaar "de organisatoren van M-S zullen wel denken, na Goss, Gerrans, Ciolek weer een mindere winnaar van M-S, maar daar ben ik het niet mee eens" (niet zijn letterlijk woorden, maar kom).
                  's Avonds tijdens sportweekend heeft hij nog eens herhaald "men zal wel zeggen een mindere winnaar, maar dat klopt niet"....
                  Misschien is er wel iemand die het opgenomen heeft en kan die de exacte woorden hier laten weten, maar dat Wuyts gezegd heeft dat het een kleine winnaar is, klopt aan geen kanten volgens mij.
                  Dus................
                  Groetjes

Comment

En op de berichtensite van Sporza lees ik een héél andere uitspraak van Wuyts/De Cauwer.
                    Iets in de aard van ""Maar winnaar Kristoff is wel een kanjer"......
                    Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.

Groetjes

Comment

Qatar MotoGP ... Wat een feest jongens !
                      De strijd is volledig opengetrokken: 10 rijders met rondetijden binnen één tiende seconde ! Waar het vroeger tussen een paar "onklopbaren" ging, zijn er plots een stuk of acht zo bleek in Qatar: naast Lorenzo, Marquez en Pedrosa, nu ook Bautista, Bradl, Rossi opnieuw, Smith, beide Espargaro's, onze eigenste Xavier Siméon...
                      Daarbij vergeleken is Formule 1 een saaie bedoening... om inderdaad maar te zwijgen van "de koersen" van Wuyts en co. MotoGP: op 40 minuten tijd méér spanning dan in 421 uur...:

421 uur koers per jaar zonder het veldrijden, in totaal één uur op drie van de totale sport zendtijd; voetbal 267 uur of 20% vd zendtijd, tennis 10%. "Ook de afgelopen maanden gold de regel dat, als twee of meer mannen achter elkaar op twee wielen reden, de VRT dan met straal­wagens uitrukte". Bron: Hans Vandeweghe, De Standaard 22/3.

Comment

ze verdienen er genoeg aan kijk maar eens wat een reclame ze geven op tv alles wat je maar kunt denken en wat met ons niets telenet weer een pakket een weer betalen echt een stel geld dieven

Comment

Het is inderdaad triestig dat de MotoGP dit jaar op geen enkele Vlaamse zender te zien is. Gelukkig zijn er nog de Walen, waar Didier de Radiguès best goed commentaar geeft. Helaas zenden zij enkel de MotoGP en de Moto2 uit en slechts een heel korte samenvatting van de Moto3. Waar is de tijd dat Eurosport nog alle kwalificaties, warm-ups, voorbeschouwingen, nabeschouwingen en uiteraard de races uitzond...

Vorig weekend ben ik naar het IDM Superbike (Internatonale Deutsche Motorradmeisterschaft, in het Nederlands dus Internationaal Duits Kampioenschap) op het circuit van Zolder gaan kijken. Die mannen, en enkele snelle vrouwen, gaan op twee wielen razendsnel en klokken net boven de 1'30" af, met een gemiddelde van 158 km/h. Indrukwekkend. De Belgen deden het ook best goed met een 4de plaats voor Bastien Mackels in race 2 van de Superbike, een 7de en 5de plaats voor Wim van den Broeck in de Supersport en een 3de plaats voor Gian Mertens in de competitieve Yamaha R6-Dunlop-Cup. In de Superstock en in de 125cc klasse wonnen snelle dames op twee wielen in de wegrace, respectievelijk de Duitse Lucy Glöckner en de Nederlandse Tasia Rodink.

Mijn hobby is trouwens het verzamelen van autosport- en motorsportitems, zoals postkaarten, programmaboekjes, posters, stickers, affiches, inkomkaarten, persfoto's, schaalmodellen, pennen enz... Moest er iemand zijn die wil ruilen, ik heb behoorlijk wat ruilmateriaal ter beschikking. Indien je iets hebt liggen en je wil / kan niet ruilen, kan ik het misschien ook voor een klein prijsje kopen als ik het nog niet heb.
                          Last edited by Skoda; 7 juni 2014, 22:44.

Comment

Working...
                          X