Re: Digiboxgeklooi. Iemand raad ?
@AC: smaken verschillen, maar wat jij opnoemt zou ik echt niet willen houden, hoor, laat staan live bekijken. Dat zijn zo van die dingen waarvoor de digicorder gemaakt is: kunnen we het zien, dan live bekijken, anders opnemen. Hebben we het na een maand nog niet bekeken, weg ermee. Ik kan me eer vinden bij wat Theo opnoemt, al voel ik me wel een stuk(je) jonger.
Maar het klopt dat Britse humor dichter bij mijn bed staat. Zelfs de meest "prestigieuze" Vlaamse "top"series met echte Vlaamse "sterren" scoren bij mij zelden meer dan een 5 of 6. We gaan hier geen discussie over kwaliteit beginnen, maar het verschil tussen zeg maar "In Vlaamse Velden" en het vorig jaar uitgezonden "Parade's End" is te schrikwekkend.
@AC: smaken verschillen, maar wat jij opnoemt zou ik echt niet willen houden, hoor, laat staan live bekijken. Dat zijn zo van die dingen waarvoor de digicorder gemaakt is: kunnen we het zien, dan live bekijken, anders opnemen. Hebben we het na een maand nog niet bekeken, weg ermee. Ik kan me eer vinden bij wat Theo opnoemt, al voel ik me wel een stuk(je) jonger.

Comment