Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Heb al telefonisch contact gehad met mijn vertrouwenspersoon bij de bank, en ik moet er naartoe gaan. Vergt geen afspraak. Kan geregeld worden aan het eerste het beste loket of receptie.
Heb al telefonisch contact gehad met mijn vertrouwenspersoon bij de bank, en ik moet er naartoe gaan. Vergt geen afspraak. Kan geregeld worden aan het eerste het beste loket of receptie.
Heb de instructies gevolgd die in de e-mail stonden en het is gelukt
Ik ben vandaag opgebeld door BNP-Paribas om te melden dat ze een code gaan sturen om Phone-banking te doen. Heb hen gezegd dat ik enkel pc-banking doe, en geen behoefte heb om Phone-banking te doen. Kreeg als antwoord dat ik in de nabije toekomst niet anders meer zal kunnen. Heb dan gevraagd of ze een gratis Iphone 5 willen opsturen, maar dat was niet mogelijk.
Die code voor Phone-Banking heb je ook nodig als je informatie wil vragen via de telefoon. Als je die code niet kunt gegeven krijg je geen info via de telefoon. Ik heb hun vriendelijk bedankt en gezegd als ik info wil dat ik dan wel even naar het kantoor zal gaan.
Comment