Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop dollars

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aankoop dollars

    Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
    Kan mij iemand zeggen wat de kosten zijn om 150 dollar te storten via PayPal naar Kathmandu Nepal ?
    Ik denk paypal zelf
    Zal wel ergens in de voorwaarden staan.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #17
      Re: Aankoop dollars

      Waar je de betaling doet maakt toch niet uit voor PayPal? Als ik op een website een prijs zie staan van pakweg €100 en er is de mogelijk tot betaling met PayPal dan kost me dit nog steeds de €100. Is de prijs in US$ dan wordt de wisselkoers betekent door PP.

      Sent from my HTC Butterfly using Tapatalk

      Comment


      • #18
        Re: Aankoop dollars

        Op de website van PP vind ik het volgende : 3.4 % en 0.35 dollar per transactie . Ik veronderstel dan als ik mijn volledige som van 1500 dollar betaal via PP dat de kosten dan 51 dollar zijn en 0.35 dollar . Zit ik goed of ben ik mis ?

        Comment


        • #19
          Re: Aankoop dollars

          Volgens mij is dat het geval voor degene die zijn paypal saldo op zijn eigen rekening wil zetten.

          Ik heb het zelf nooit moeten doen, ik geef meer uit met paypal dan dat ik ontvang.

          Comment


          • #20
            Re: Aankoop dollars

            Nee die kosten zijn wanneer je geld ontvangt. Wanneer de verkoper zegt van $1500 met paypal te betalen dan betaal jij dat bedrag en moet jij niet meer betalen (tenzij wanneer je het als gift verstuurt, dan heb je wel kosten maar doe dit niet want dan kan je ook nooit geld terug vorderen wanneer er iets mis loopt).
            Op de $1500 die de verkoper ontvangt gaan er langs zijn kant kosten af, die zijn voor zijn rekening.
            Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

            Comment


            • #21
              Re: Aankoop dollars

              Als je geld wil opsturen via Paypal dan krijg je de opties te zien :

              - geld om goederen of diensten te betalen (gratis)
              - geld om naar familie of kennissen te sturen (met kosten)

              als je één van die opties aanvinkt krijg je meteen te zien wat de kosten kunnen zijn.

              Comment

              Working...
              X