Dit kreeg ik net in mijn mailbox:
Scarlet heeft nieuws voor jou!
Een eenvoudig en uniek beltarief.
Als Scarlet Trio of Scarlet One-klant betaalde je tot vandaag een connectiekost van 0,0254 EUR per oproep plus 0,0254 EUR voor elke gespreksminuut van vast naar vast.
Voortaan betaal je een vast bedrag van 0,39 EUR per oproep, ongeacht de duur van het gesprek*.
Bellen tijdens de daluren (van 16 u tot 8 u en tijdens het hele weekend) blijft uiteraard gratis.
Concreet: praat er maar op los, het kost je toch niet meer dan 39 cent per oproep!
Deze verandering gaat in op 04/04/2014. Ze zal dus zichtbaar zijn op de eerste rekening die je na deze datum ontvangt.
Indien gewenst, mag je je abonnement kosteloos opzeggen. Doe dit uiterlijk op de laatste dag van de maand waarin je de rekening ontving met de nieuwe tarieven.
Meer informatie? Contacteer ons via www.scarlet.be/nl/klantenzone/.
Met vriendelijke groeten,
Scarlet Klantendienst
Ze hebben wel nieuws voor mij, maar ik vind het geen goed nieuws dat ik voor een kort telefoongesprek binnenkort even veel zal moeten betalen als voor een gesprek van 15 minuten volgens de huidige tarieven.
Ik heb ze al een mailtje gestuurd om uit te leggen dat ik dit woekertarieven vind, als ik mijn telefoon nodig heb, dan is dat gewoonlijk maar voor een paar minuten, en niet voor een half uur.
Misschien ga ik beter op zoek naar een andere provider...
Scarlet heeft nieuws voor jou!
Een eenvoudig en uniek beltarief.
Als Scarlet Trio of Scarlet One-klant betaalde je tot vandaag een connectiekost van 0,0254 EUR per oproep plus 0,0254 EUR voor elke gespreksminuut van vast naar vast.
Voortaan betaal je een vast bedrag van 0,39 EUR per oproep, ongeacht de duur van het gesprek*.
Bellen tijdens de daluren (van 16 u tot 8 u en tijdens het hele weekend) blijft uiteraard gratis.
Concreet: praat er maar op los, het kost je toch niet meer dan 39 cent per oproep!
Deze verandering gaat in op 04/04/2014. Ze zal dus zichtbaar zijn op de eerste rekening die je na deze datum ontvangt.
Indien gewenst, mag je je abonnement kosteloos opzeggen. Doe dit uiterlijk op de laatste dag van de maand waarin je de rekening ontving met de nieuwe tarieven.
Meer informatie? Contacteer ons via www.scarlet.be/nl/klantenzone/.
Met vriendelijke groeten,
Scarlet Klantendienst
Ze hebben wel nieuws voor mij, maar ik vind het geen goed nieuws dat ik voor een kort telefoongesprek binnenkort even veel zal moeten betalen als voor een gesprek van 15 minuten volgens de huidige tarieven.
Ik heb ze al een mailtje gestuurd om uit te leggen dat ik dit woekertarieven vind, als ik mijn telefoon nodig heb, dan is dat gewoonlijk maar voor een paar minuten, en niet voor een half uur.
Misschien ga ik beter op zoek naar een andere provider...
Comment