Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede keuze nieuwe laptop ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goede keuze nieuwe laptop ?

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Dell lijkt me op het eerste zicht wel waar voor uw geld te leveren, maar je moet wel geduld hebben.
    Ik heb hier voor mijn buur, en een paar weken later voor een goeie vriend van mijn buur elk een basis laptop besteld. Duurt elke keer zo'n 2 weken voor ze geleverd worden, ze moeten blijkbaar bij bestelling helemaal vanuit China komen.
    Hier speelt die wachttijd helemaal geen rol, maar ik vind toch dat Dell als bedrijf met vuur speelt (tenzij de particuliere markt hen in feite niet echt interesseert).
    Als je bij vele andere internet shops een bestelling plaatst dan kom je 's anderendaags best vroeg genoeg uit je bed of je wordt al wakker gebeld. Hoeft niet zo snel voor mij, maar Dell is toch wel het andere uiterste.
    En over de "bereikbaarheid" van hun Call-center zullen we maar zwijgen.....
    Ik mag dan misschien wel blij zijn toch gekozen te hebben voor een ander 'merk'. Ik vond het ook heel spijtig dat je bij Dell niet meer zelf je PC of laptop kan samenstellen.
    Alles op maat van de klant maken zal wel te duur geweest zijn zeker. 'En masse' één en dezelfde op grote hoeveelheid laten produceren in China of zo, zal wel stukken voordeliger uitkomen voor Dell.
    En dan toch verkopen aan de zelfde prijzen en ze hebben meteen een pak meer winst ook.
    Kwalitatief had ik zeker geen klagen van Dell, voor de nieuwe Asus moet ik nog alles afwachten.......nu, ze kosten nu ook geen stukken van mensen om eventueel te vervangen hé.
    Groetjes

Comment

Re: Goede keuze nieuwe laptop ?

Maar zoals vermeld op de meeste websites voor die Asus:

NEGATIEF : GEEN SSD

Je hebt dan wel een supersnel systeem met i7 en 8Gb RAM maar dan wel een 1 TB 5400 RPM disk.

Zou toch nog wat verder zoeken (als het al niet te laat is) en eventueel één zoeken die 2 schijven kan bevatten.

mvg

Steven
      1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Working...
      X