Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draadloos netwerk via "powerline" adaptors

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Draadloos netwerk via "powerline" adaptors

Oorspronkelijk geplaatst door Lalonde Bekijk bericht
    Eens kijken naar Digital TV Anywhere van Marmitek, eventueel 2 ontvangers gebruiken of nog meer.

Marmitek is al sinds 1996 expert in (draadloze) AV-oplossingen, smart home en home entertainment. Bekijk en bestel onze oplossingen snel online!

Draadloos en op andere frequentie dan de wifi van de computers.
    Daar heb ik toch niet zo'n goede ervaring mee, veel storingen en haperingen.
    En dit gaat via de scart uitgang van je decoder, als je dan je decoder binnen aangesloten hebt op de HDMI komt er geen menu besturing uit je scart.
    Dan kun je dus niets opzoeken want je ziet dit niet.
    Ik heb het maar in de kast gesmeten en een tweede decoder bij gaan halen. Deze is wel met de 2 kabels aangesloten nu. Coax en UTP.
    En nu ook mooi HD beeld uiteraard.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
      Ik kan je de volgende aanbevelen: davolo 650, werkt ook op de aarding.
      Deze kunnen ook switchen tussen fasen.
      Ik had dezelfde problemen...
      Het magische antwoord!
      Daarstraks in de TN-winkel kon men ons maar één type leveren (aan de telefoon had TN ons gezegd naar "de beste" te vragen), maar de TN-bediende was zo vriendelijk (en vrij) ons door te verwijzen naar een elektronicazaak als VDB, waar ik inderdaad Devolo dLAN 650+ kon vinden. Niet goedkoop, maar effectief veel krachtiger. Op minder dan geen tijd (plug&play) heb ik nu een uitstekende verbinding (in twee richtingen) tussen mijn TN-digicorders.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik zat er tot een maand geleden ook mee, en was aan het zoeken naar een alternatief. In mijn geval voor een netgear. Besteld op een webshop en geïnstalleerd en alles werkte... Heb je op de website al eens naar zijn eigenschappen gekeken ? Is een stuk beter dan de rest.

Comment

Nee, maar dat ga ik zeker 'ns doen. Voor mij was het belangrijk dat een en ander onmiddellijk in orde kwam, zonder dat ik verschillende stopcontacten en dergelijk nog moest zoeken: het heeft gewerkt (TP-Link AV200 mini), en daarom viel het mij ook zo tegen dat die D-link AV500 het niet deden, terwijl zij 'theoretisch' beter hadden moeten zijn. De enige 'klacht' die ik op het net lees ivm Devolo, is dat de toestellen een stuk groter zijn. Nu, voor ons was dat niet het belangrijkste: daar is plaats genoeg voor aanwezig!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
          X