Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heb ik iets uniek in mijn collectie??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Heb ik iets uniek in mijn collectie??

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Griezeliger is dat er van deze plek nu een toeristisch oord gemaakt is...

mét parasols !!!

De menukaart met taartjes bekijkend, ... trekt het wel aan om er naartoe te gaan. Ik krijg meteen honger als ik die appelcake zie.

Doch, je zou op z'n minst toch verwachten dat je er Hitler's favoriet gerecht kan proeven.
    Maar neen, daar maken ze dan weer geen reclam voor.
    Heb je die lift gezien die door de berg omhoog gaat ongeveer 140 m dacht ik, met allemaal spiegels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Heb je die lift gezien die door de berg omhoog gaat ongeveer 140 m dacht ik, met allemaal spiegels
      Ziet er leuk uit.

Misschien moet ik het ooit eens bezoeken.

Ik ga om de zoveel jaar eens naar Oostenrijk, om in de zomer te wandelen in de bergen. En meestal gaan we in twee dagen tot ginder. Misschien maak ik de volgende keer een tussenstop in Berchtesgaden, al was het maar om zo'n appelcake te gaan eten...
      Maar ik ga wel sportief te voet tot boven op die berg, een lift is voor pussies
      Een frisse pint drinken boven doet des te meer deugd als je voldoening hebt van het te voet te doen.
      Maar ik wil de lift en kokers wel eens zien natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        ..
        ... een lift is voor pussies
        of voor mensen die slecht ter been zijn..!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Er zijn zeer veel oude afbeeldingen van Het Adelaarsnest: o.a. gemaakt door Eva Braun de vriendin van die hele slechte man met het snorretje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            of voor mensen die slecht ter been zijn..!
            grt,bouk.
            Of voor mensen die steeds weer het verband wegknippen uit een tekst.
            Kijk eens hier Bouk, dit soort typische "au contraire reacties" HAAT ik.
            Niemand wint daarbij.
            Wat wil je in feite winnen bij dit soort toestanden vraag ik me dan af. Dirk heeft er een passende smiley bij gezet.
            Reageren verwacht ik niet, dat doe je immers nooit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
              Er zijn zeer veel oude afbeeldingen van Het Adelaarsnest: o.a. gemaakt door Eva Braun de vriendin van die hele slechte man met het snorretje.
              Waar zijn die te vinden in een colectie bv? Je moet ze dus ook hebben gezien? Bedankt vooraf voor de eventuele link.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                Waar zijn die te vinden in een colectie bv? Je moet ze dus ook hebben gezien? Bedankt vooraf voor de eventuele link.
                Vorige maand werden op de Duitse Tema kanalen ZDF-info en N-tv documentaires uitgezonden over o.a. Het Adelaarsnest volledig samengesteld van het vele film en foto materiaal van Eva Braun.
                Zij verbleef daar vaak langdurig en maakte vele opnamen van Adolf en zijn misdadige gasten. De meeste foto’s en films gemaakt door Eva Braun zijn nog maar enkele jaren geleden gevonden en in de openbaarheid gebracht.
                De foto die u hier toont zou uniek kunnen zijn wanneer u het origineel in bezit heeft. Het zou best een heimelijk gemaakte foto kunnen zijn want tot in verre omgeving werd dat huis zeer streng bewaakt. Toen dat huis werd gebouwd werden de boeren in de omgeving van hun grond en boerderij verdreven.
                Ik heb even gezocht en deze site gevonden, hier staan nieuwe en oude foto's van dat huis waarbij ook een aantal gemaakt door Braun.
                Last edited by Eenbes; 24 februari 2014, 01:10.

Comment

Denk ook dat tijdens de periode van de man met de kleine snor je niet heel dichtbij het Nest kon geraken...
                  Toch?
                  EMBLEMATA.BE
                  http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

Comment

Working...
                  X