Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paar maand zelfstandig en eerste fout gemaakt?... Proximedia contract getekend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Paar maand zelfstandig en eerste fout gemaakt?... Proximedia contract getekend

Troost je,je zult dat toch fiscaal kunnen inbrengen (als het een troost mag wezen).Maar ik begrijp tenvolle je frustratie.Als het niet is wat je verwacht,dan is dat zuur geld.(ongeacht het eventuele fiscale oordeel.Ik ben nb ook meer dan 30 j zelfstandig geweest,en ken dit gevoel.)
    Vertegenwoordigers die gehaast zijn en met contracten zwieren:te mijden.
    Vertegenwoordigers die 3-4 maal gebeld worden op hun GSM,druk,druk,druk??? Dikwijls is het iemand die moet bellen als hij of zij, bij jou is.Als je echt belangrijk bent en zij een deftige firma vertegenwoordigen,dan ben jij hun bekommernis en geen gsm.
    Geselecteerd zijn???? Ik heb waarschijnlijk al veel gemist,maar als ik al de villa's,zeilboten en sportwagens zou moeten opsommen die ik al zou kunnen gewonnen hebben,dan is de server overbelast.
    Verkopers zijn verkopers,het is hun beroep,niets op tegen,maar voor je tekent moet je toch even het contract goed lezen,en niet direct onder tijdsdruk tekenen.En gaat dat niet,dan is het misschien wel wat verdacht.

Comment

Re: Paar maand zelfstandig en eerste fout gemaakt?... Proximedia contract getekend

ik begrijp het niet , ge tekent , en bent nadien niet content ??? had dan niet getekent...
      mijne maat ... nam een bedrijf over...die ne proxsite hadden en zat aan ne kost van 2500 voor nog 3 jaar vast .
      als ge daarbij in zee gaat, laat dieje ook alles tekenen dat het opzegbaar is, en ... en met zijn gegevens erbij, dan kunnen ze jou niet meer vastlullen. Iets zeggen is heel gemakkelijk, maar de waarheid.. is soms moeilijk blijkbaar.

Comment

Het is een kwestie van huiswerk doen en dan nog kan men bedrogen uitkomen. Zelf het eens vlaggen gehad met Base die werkt met zelfstandige verkopers. Ik kreeg voor mijn nieuwjaar 2 SIM-kaarten die niks gingen kosten zolang ik die niet gebruikte. Ik moest enkel voor ontvangst tekenen.
        Heb het voor de ombudsman van Telecom gebracht en in mijn gelijk gesteld gekregen nadat ik reeds 2 maand voor beide SIM-kaarten een abo kost had betaald (slechts €10/maand/kaart maar toch).
        Dus, Base buiten en terug naar Proximus waar ik een vaste raadgever heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
          ik begrijp het niet , ge tekent , en bent nadien niet content ??? had dan niet getekent...
          mijne maat ... nam een bedrijf over...die ne proxsite hadden en zat aan ne kost van 2500 voor nog 3 jaar vast .
          als ge daarbij in zee gaat, laat dieje ook alles tekenen dat het opzegbaar is, en ... en met zijn gegevens erbij, dan kunnen ze jou niet meer vastlullen. Iets zeggen is heel gemakkelijk, maar de waarheid.. is soms moeilijk blijkbaar.

ik begrijp het niet dat jij het niet begrijpt. Er was een deels mondelinge, deels schriftelijke overeenkomst. De beste man heeft de kleine lettertjes niet gelezen en jou maat precies ook niet toen hij een bedrijf overnam.
          Ook moeilijk is jou tekst als een coherent geheel lezen Scherpie. Je hebt zelf een poos terug hier geklaagd over een bedrijf waar je door in de luren bent gelegd ergens uit het Brusselse dus ja, het kan iedereen overkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
            Ook moeilijk is jou tekst als een coherent geheel lezen Scherpie.
            Toch niet te rap oordelen Sultana (en ik maak ook fouten hoor, zeker weten).
            Het is inderdaad een soort koeter"vlaams" wat Scherpie schrijft maar ik zal bovenstaande zin even "vertalen":

Ook moeilijk is jouW tekst als een coherent geheel TE lezen.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Toch niet te rap oordelen Sultana (en ik maak ook fouten hoor, zeker weten).
              Het is inderdaad een soort koeter"vlaams" wat Scherpie schrijft maar ik zal bovenstaande zin even "vertalen":

Ook moeilijk is jouW tekst als een coherent geheel TE lezen.
              Ik geef je 100% gelijk Nete, jou/jouw een resultaat van te snel type en de tekst niet te controleren alvorens te posten en het vergeten woordje (te) werd inderdaad simpelweg vergeten .

Comment

Dat men in 2017 nog steeds iemand gelooft op zijn blauwe ogen en ze een contract met een groot prijskaartje ondertekenen zonder even te Goochelen om de ascendenten van de aanbieder te controleren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                  Dat men in 2017 nog steeds iemand gelooft op zijn blauwe ogen en ze een contract met een groot prijskaartje ondertekenen zonder even te Goochelen om de ascendenten van de aanbieder te controleren.
                  als men een blondje met blauwe ogen al niet meer kan geloven , triestig maar dat men een contract tekent, en nadien gaat goohelen, da's gelijk op de bussen staat vanachter : dan ben je zoooooo jaren 90

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                    Ik ben van mening dat als een vertegenwoordiger van een bedrijf langskomt de gesproken dingen die hij vertelt de waarheid zijn. Noem mij naïef (want daar komt het nu op neer) maar anno 2017 verwachtte ik dat bedrijven die met verkopers werken die ronduit leugens vertellen op hun vingers zouden worden getikt of achteraf de fout van hun verkoper zouden toegeven en rechtzetten. Geen van beide is hier gebeurt, integendeel ik wordt uitgelachen door dit bedrijf (Online) en erop gewezen dat "alles op het contract staat". Wat ook zo is, begrijp mij niet verkeerd, alles staat effectief zwart-op-wit en de leugens, die kan ik niet bewijzen.

Ik hoop gewoon dat andere mensen lessen trekken uit deze post . Wegblijven van Proximedia is de boodschap.

Comment

Verba volent,scripta manent.Of meer begrijpelijk en vrij vertaald:Woorden vervliegen,geschriften blijven bestaan.
                      Ga inderdaad maar bewijzen wat die man of vrouw vertelde??Maar je contract is daar.
                      Je veronderstelt dat die mensen de waarheid vertellen,vnl. als je zelf geen halve boef bent,maar dat is niet altijd zo.En de firma in kwestie, weet misschien ook niet wat zij allemaal vertellen,om hun commissie binnen te halen.Zij bekijken alleen cijfers.
                      Maar zo zit dat nu tegenwoordig allemaal in mekaar.
                      En wie zou er op dit forum dit nog nooit tegengekomen zijn??
                      Een zakske waspoeder,twee ok. Overmorgen geleverd.Dan moet die man zich een halve breuk sleuren om dat zakske ;35 kg maal 2 ,binnen te sleuren.Dat zakske was maar een voorbeeldzakske van misschien 5 kg.Na onze verhuis na een paar jaar, kwam diezeffde man ,op ons nieuw adres, terug een aanbod doen voor een zakske waspoeder (terug zo'n onnozel ding).Helaas was ik toen thuis en heb wel een goed geheugen voor aangezichten.Ik heb hem toe wijsgemaakt dat met zijn vorige zakskes wij nog 20 jaar toekwamen.(Eigenlijk waren ze ondertussen versteend en niet meer bruikbaar en richting containerpark,de kwalitiet was wel niet slecht)

Comment

Working...
                      X