Ik dacht aan een paar oorbellen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat kopen voor haar Valentijn?
Collapse
X
-
-
Re: Wat kopen voor haar Valentijn?
Lol een boormachine zou nog van pas komen vermits ik net een huis kocht.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met TapatalkA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
-
Ne kadobon voor den bloemenwinkel en twee ticketjes voor de moddercatch zal niet het beste idee zijn denk ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk berichtNe kadobon voor den bloemenwinkel en twee ticketjes voor de moddercatch zal niet het beste idee zijn denk ik?Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtIk dacht aan een paar oorbellen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
1 kg witloof en doe der een briefje bij
With lof from Belgium !Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht1 kg witloof en doe der een briefje bij
With lof from Belgium !It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtHelemaal niets, we houden zo ook van elkaar en geven elkaar dagelijks liefde, zonder dit uit te hoeven drukken met een cadeau op een bepaalde dag Het is dus bij ons alle dagen valentijn
Cadeautjes doen we niet aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk berichtLol een boormachine zou nog van pas komen vermits ik net een huis kocht.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
maar, was leuk om dit "net voor" valentijn te "krijgen"It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
Comment