Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Macro,natuur,straat allemaal goed denk ik.Momenteel hangen er nog steeds een 30macro's van mij maar die verdwijnen deze maand.
Ik heb wel wat straatfotografiewerk A'pen en A'dam. Oook nog wat straatwerk van het Dickensfestijn te Deventer. Misschien vind ik het wel wat of u? Kun je me even vertellen hoe het zit met de vergrotingen, moet je ze zelf laten maken of wordt het door iemand geregeld van de expositie? Ik woon er niet zover vandaan, vandaar dus
Bedankt voor je reactie
Comment