Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone 4s kopen of niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: iPhone 4s kopen of niet

Ik zie een zeer kwalijke evolutie: je moet tegenwoordig al met een vergrootglas gaan zoeken naar een smartphone met verwisselbare batterij. Mijn huidige heeft dat niet, in mei 2013 gekocht en ik had overschot op één dag bij normaal gebruik.
    Na 9 maand geraak ik al geen dag meer rond, dus altijd maar kijken om op elk vrij moment bij te laden.

Zal natuurlijk wel een verkoopsstrategie zijn van de producenten om bij versleten batterij ineens een nieuwe smartphone te kunnen verkopen. (en dan onder het mom van "het toestel is dan dunner" aan de man brengen.

Hebben i-Phones een verwisselbare batterij ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Ik zie een zeer kwalijke evolutie: je moet tegenwoordig al met een vergrootglas gaan zoeken naar een smartphone met verwisselbare batterij. Mijn huidige heeft dat niet, in mei 2013 gekocht en ik had overschot op één dag bij normaal gebruik.
      Na 9 maand geraak ik al geen dag meer rond, dus altijd maar kijken om op elk vrij moment bij te laden.

Zal natuurlijk wel een verkoopsstrategie zijn van de producenten om bij versleten batterij ineens een nieuwe smartphone te kunnen verkopen. (en dan onder het mom van "het toestel is dan dunner" aan de man brengen.

FairPhone heeft verwisselbare batterij.

De specs zijn toch goed, of is het enkel dat appel-logootje dat de smarphone goed maakt tegenwoordig?

Comment

Officieel niet maar het wisselen van de batterij van de iPhone 4 en 4S is een fluitje van een cent.
        De batterij incl. gereedschap is te koop voor bedragen vanaf zo'n 15 a 20 euro.
        Last edited by heaucheneaudt; 6 februari 2014, 16:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
          ]

De specs zijn toch goed, of is het enkel dat appel-logootje dat de smarphone goed maakt tegenwoordig?
          Nee, er zijn nog vele anderen smartphones zonder dat logo die ook erg goed zijn.
          Kijk niet alleen naar de spec's; het geheel is meer dan de som der delen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
            Officieel niet maar het wisselen van de batterij van de iPhone 4 en 4S is een fluitje van een cent.
            De batterij incl. gereedschap is te koop voor bedragen vanaf zo'n 15 a 20 euro.

Comment

Heb net een 5S van de baas gekregen en heb dus een 4S met 16Gb te koop voor €320
              Interesse ? -> PM.

Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
                Heb net een 5S van de baas gekregen
                Zijn er nog vacatures ?
                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Heeft hij ook een prijs ? Want die zie ik nergens staan.

Comment

Heeft hij ook een prijs ? Want die zie ik nergens staan.
                    € 325.

Maar als de vraag stijgt en de productie hoger draait, kan het in de toekomst goedkoper worden.

Comment

€ 325.

Maar als de vraag stijgt en de productie hoger draait, kan het in de toekomst goedkoper worden.
                      OK, dat is redelijk. Maar waar vindt je die prijs ?

Comment

De specs zijn meer dan goed, en hij ziet er nog eens goed uit ook. Hier ga ik toch eens reclame voor maken.

______
                        www.vue.photo

Comment

OK, dat is redelijk. Maar waar vindt je die prijs ?

Prijs staat voorlopig niet op hun site, ze zijn het procuctieproces aan het finetunen denk ik, misschien dat de prijs wat zal variëren. Hangt er wellicht ook vanaf hoeveel vraag er naar is voor ze weer een offerte kunnen maken voor een bulkverkoop.

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                          De specs zijn meer dan goed, en hij ziet er nog eens goed uit ook. Hier ga ik toch eens reclame voor maken.
                          Zelf heb ik hem niet, aangezien mijn inmiddels 7 jaar oude Nokia gsm het nog steeds doet, maar 2 vrienden van me hebben er een en die werkt toch heel goed.
                          En je kan er ook zo met je vinger op wrijven om naar een volgende foto te gaan, zoals de yuppies doen.

Moest de mijne kapot gaan, wordt het toch een smartphone van 70-90 euro, voor die prijs heb je er al een topmodel dat enkele jaren terug +600 euro kosttte. Wat moet dat nu méér kunnen, vraag ik me af. Het zal altijd wel beter worden hoor. Iets wat je nu 500 euro betaalt zal binnen enkele jaren ook als brol aanzien worden.
                          Last edited by anonymous; 7 februari 2014, 07:34.

Comment

Misschien niet helemaal bij het topic, maar ...
                            Ik zoek een goedkoop androïd-toestel met volgende eigenschappen ...
                            usb-interface
                            minimaal Android 4.1
                            en vooral, een lange werkingsduur. 10 uur werken is geen optie, ik zoek iets dat toch een 15 uur haalt.
                            Met werken ? Het is de bedoeling dit te gebruiken voor het aansturen van een DSLR. Dus, ook is het best dat het scherm een geode dichtheid heeft en dus scherpe beelden op levert.
                            De grootte van het toestel zou maximaal om de 12 cm lengte tot ongeveer 5 à 6 cm breedte mogen zijn.
                            Verder moet er niet veel meer op het toestel zitten. Het is echt de bedoeling een alternatief te hebben voor remote control op een DSLR
                            Last but not least, de prijs. Zo goedkoop mogelijk want ik zie niet goed in wat ik nog meer met dat ding ga doen ...
                            Natuurlijk zal ik er ook wel mee telefoneren. Maar ben geen grote telefoongebruiker
                            Last edited by Wim.Vanmaele; 7 februari 2014, 08:16.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

Comment

Minimaal 4.1, hoge resolutie maar wel goedkoop. Dat gaat helaas niet samen vrees ik.
                              ______
                              www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                                Minimaal 4.1, hoge resolutie maar wel goedkoop. Dat gaat helaas niet samen vrees ik.
                                Motorola Moto G, geen retinakwaliteit maar een heel goed scherm, quadcore processor, android kitkat...
                                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
                                X