Re: Paypal - Ebay
Ondertussen heeft de verkoper me via ebay geantwoord en ging hij het nakijken bij de post.
Achter 3 mails naar paypal heb ik kunnen schrijven wat mijn probleem was.
Het antwoord kreeg ik deze morgen binnen.
Een stukje uit de email:
.....Om deze reden heb ik nog verder gezocht, en kwam nog een betaling van u tegen in ons systeem dat buiten uw PayPal-rekening gedaan is. Dit gaat inderdaad om het volgende:
UltraFire C8 1300Lm CREE XM-L T6 LED Flashlight Torch + 2x18650 + Charger
Om deze reden hebben we handmatig een claim voor u geopend.....
Als de verkoper schrijft dat de verzending tot 30 werkdagen kan duren of langer met de feestdagen. Dus moet je maar geduld hebben.
Maar paypal schrijft op hun site dat je maar 45 dagen de tijd hebt om een geschil in te dienen. dus als het langer is dan wordt je aanvraag niet behandeld.
Ondertussen heeft de verkoper me via ebay geantwoord en ging hij het nakijken bij de post.
Achter 3 mails naar paypal heb ik kunnen schrijven wat mijn probleem was.
Het antwoord kreeg ik deze morgen binnen.
Een stukje uit de email:
.....Om deze reden heb ik nog verder gezocht, en kwam nog een betaling van u tegen in ons systeem dat buiten uw PayPal-rekening gedaan is. Dit gaat inderdaad om het volgende:
UltraFire C8 1300Lm CREE XM-L T6 LED Flashlight Torch + 2x18650 + Charger
Om deze reden hebben we handmatig een claim voor u geopend.....
Als de verkoper schrijft dat de verzending tot 30 werkdagen kan duren of langer met de feestdagen. Dus moet je maar geduld hebben.
Maar paypal schrijft op hun site dat je maar 45 dagen de tijd hebt om een geschil in te dienen. dus als het langer is dan wordt je aanvraag niet behandeld.
Comment