Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestaat het of niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bestaat het of niet

Koeno,

In het geval hierboven dat ik beschreef hadden wij de waterdichting geplaatst en daarna niet meer losgemaakt of bijgewerkt, gelegd en gedaan.
    Waar ik destijds het meeste schrik van had was dat de roofing achteraf blazen zou trekken door het opdrogen chape (waterdamp), echter toen ik meer dan een jaar
    later teruggeroepen werd waren er geen blazen te zien. Hadden we geluk gehad of hadden we de roofing supergoed geplaatst ... ik weet het niet maar het was zo.

Als ik je goede raad mag geven: plaats veel verluchtingskappen.

Wat je ook doet bij dit weer loop je risico en dan heb je nog geluk dat het niet vriest en sneeuwt hetgeen destijds wel het geval was. Als ik er nu aan denk komen mijn nekharen recht te staan: bij vriesweer en sneeuw op de zoveelste verdieping roofing branden (toen zonder VALBEVEILIGING).

:-)

Comment

Het water van je chape wegnemen is geen probleem, gebruik zo een stofzuiger waar je water mee kan opzuigen,
      de chape drogen, dat is wat anders, daarvoor moet je deze afdekken en laten drogen, luchtspeling is natuurlijk een + punt.
      Moet dat dak gedekt worden met roofing ? heb je niet de mogelijkheid dat te dekken met IDE platen met pur isolatie ?
      Ik heb reeds 25 jaar zo een dakbedekking op mijn garage (6 meter X 6 meter) waar ik zeer tevreden over ben, poederdroog
      en nog niets aan. http://www.joriside.be/nl-be/producten.aspx

Comment

De materialen zijn al aangekocht.
        De platen heb ik bekeken voor de zijgevel/wachtgevel, wel een dure (maar degelijke) oplossing.
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Koeno,

Dit wou ik nog kwijt: ... In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Go for it

Comment

Working...
          X