Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overname waardebon

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Overname waardebon

Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
    Doe volwassen man, kijk eens naar al die mensen die ecocheques hebben en er niets mee kunnen doen (is mij ook al overkomen), zij verkopen die met een korting van 10 à 20%.
    Eco cheques niet op krijgen op 2 jaar tijd?
    Sorry maar dan is het toch omdat ge er te lui voor bent het op te volgen.
    Er zijn redelijk wat zaken waar ge die aan kwijtraakt en 250€ is nu ook niet meer zo'n enorm bedrag om op te krijgen.

O ja beste 1tio1 als het dan toch je eigen waardebon niet is maar van een kennis waarom koop jij hem dan niet over, dat zou mooie vriendendienst zijn.
    Die vind ik wel beter, goed opgemerkt.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
      O ja beste 1tio1 als het dan toch je eigen waardebon niet is maar van een kennis waarom koop jij hem dan niet over, dat zou mooie vriendendienst zijn.
      Wie weet heeft Tio dat inderdaad al gedaan . Aan -20% of zo....
      " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Allez zeg, te zot om los te lopen

WIE gaat er nu van een wildvreemde een bon van 999 euro overkopen aan 999 euro ????
        Dan kan je toch evengoed met geld betalen !

Mocht ik zo'n bon kopen , dan zou er 1) een flinke percent moeten afgaan ( als hij hem niet verkoopt én hij koopt zelf niets, heeft hij NUL euro ) en 2) hij zou mee naar de winkel mogen gaan. ( er wordt zoveel nagemaakt, waarom dan gen bonnen / is de bon op naam ? Is hij overdraagbaar ? )

Ik heb op verschillende sites al ECOCHEQUES zien staan met flinke korting.
        Als je er zelf niets kan mee doen, verkoop je ze beter met korting, dan heb je er nog IETS aan.
        Naar mijn bescheiden mening.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

VerSeg, we hebben dat eens uitgespit en uiteindelijk het geld teruggekregen. Properkes teruggestort.

Eind goed al goed.

Ik heb er zelf nooit iets gekocht, maar VDB is vanaf nu verboden terrein voor mij Ik raad iedereen af om de zogenaamde 'Akte van vertrouwen' binnen te halen. Nog niet met een gouden lepeltje.

Toch bedankt aan hen die iets nuttigs gezegd hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1tio1 Bekijk bericht
            VerSeg, we hebben dat eens uitgespit en uiteindelijk het geld teruggekregen. Properkes teruggestort.

Eind goed al goed.

Ik heb er zelf nooit iets gekocht, maar VDB is vanaf nu verboden terrein voor mij Ik raad iedereen af om de zogenaamde 'Akte van vertrouwen' binnen te halen. Nog niet met een gouden lepeltje.

Toch bedankt aan hen die iets nuttigs gezegd hebben.
            Dus je had een waardebon willen verpatsen aan één van ons (voor dezelfde waarde) in een winkel die jij nu als onbetrouwbaar bestempeld ?
            Of heb ik het verkeerd begrepen ?
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Waarom ga je niet naar Vandenborre Merksem en wacht je tot een klant cash wil betalen. Leg hem de situatie uit en stel hem voor om zijn cash te wisselen met je waardebon.

mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                Waarom ga je niet naar Vandenborre Merksem en wacht je tot een klant cash wil betalen. Leg hem de situatie uit en stel hem voor om zijn cash te wisselen met je waardebon.

mir
                #19 Mir TS heeft zijn geld terug gekregen.

Comment

Ola dat heb ik gemist eind goed al goed.

mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Moderator Note: Gezien die zaak afgehandeld is mag er hier een slotje op.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                    X