Mijn vrouw heeft september vorig jaar een laptop gekocht (van het merk Samsung). Reeds na een week of zo begonnen vage meldingen te komen van het systeem (genre 'er is een probleem opgetreden' etc...). Correctieve acties werken dan een tijdje, maar dan is het weer noppes. Soms ook meldingen dat belangrijke systeembestanden gemist worden, etc.
Om een lang verhaal kort te maken : laptop is nu al 3 keer binnen geweest, waarvan 2 keer 2 tot 3 weken bij de Samsung herstel dienst. Volgens het blaadje dat er dan bijzit is het volgende al gebeurd:
- moederbord vervangen
- processor vervangen
Telkens de laptop terugkwam hadden we binnen de dag al opnieuw problemen.
Hij weigert nu weer dienst, start zelfs niet meer op...
Alles is tot nu onder garantie gebeurd, maar wij hebben geen vertrouwen meer in de competentie van de hersteldienst. De winkel (Eurosys Neerpelt) schuift alles door naar Samsung...
We kregen tot nu altijd een vervang laptop, maar het kost de nodige tijd om telkens alles weer te installeren, daarna verwijderen etc...
Hoe kan men dit nu verder het beste aanpakken ? Mijn vrouw heeft de laptop nodig voor het werk (zelfstandig verpleegster).
Om een lang verhaal kort te maken : laptop is nu al 3 keer binnen geweest, waarvan 2 keer 2 tot 3 weken bij de Samsung herstel dienst. Volgens het blaadje dat er dan bijzit is het volgende al gebeurd:
- moederbord vervangen
- processor vervangen
Telkens de laptop terugkwam hadden we binnen de dag al opnieuw problemen.
Hij weigert nu weer dienst, start zelfs niet meer op...
Alles is tot nu onder garantie gebeurd, maar wij hebben geen vertrouwen meer in de competentie van de hersteldienst. De winkel (Eurosys Neerpelt) schuift alles door naar Samsung...
We kregen tot nu altijd een vervang laptop, maar het kost de nodige tijd om telkens alles weer te installeren, daarna verwijderen etc...
Hoe kan men dit nu verder het beste aanpakken ? Mijn vrouw heeft de laptop nodig voor het werk (zelfstandig verpleegster).
Comment