Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overstappen ING+RABO => Deutsche Bank : automatische overzettingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Overstappen ING+RABO => Deutsche Bank : automatische overzettingen

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht

Alles is gratis maar je kan geen geld uit de muur halen (dat moet bij een andere bank), kan geen vreemde munten kopen (dat moet bij een andere bank), je kan niet eens de code van je kaart veranderen (dat moet in de automaat van een andere bank).

Wij zijn ook tevreden klant maar voor bepaalde dingen moet je beroep doen op een andere instelling.
    Ik zie toch meer en meer Argentakantoren met een geldautomaat in de voorgevel.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Ik zie toch meer en meer Argentakantoren met een geldautomaat in de voorgevel.
      Hier zijn in de streek 2 Argentakantoren : ze hebben allebei een bancontactautomaat. Argenta heeft wel wat nadelen : zoals de quasi verplichting om je bij 1 kantoorhouder te houden. En ze zijn zeker niet super flexibel : hun ombudsdienst bij geschillen is enorm traag.
      Maar je kan niet alles willen zeker.
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        De mijne ook, maar heeft niets te maken met de intresten.

Je moet reeds wat geld staan hebben bij de gewone grootbanken, zodat de opbrengst de kosten kunnen dekken.
        Voor het jaar 2013 heb ik een ferme smak kosten voor kaarten en andere dingen van mijn rekening zien gaan.
        Ik heb gezien dat ze de "gratis tweede kaart" van mijn vrouw nu ook aangerekend hebben......
        Van mij mogen ze de intresten op een lopende rekening gerust afschaffen, en de kosten van kaarten voor "hun" rekening nemen,
        ik zal er wel zelf voor zorgen dat het bedrag op die lopende rekening niet te hoog oploopt, meestal zal ik daar weinig moeten voor doen dus.
        Eens zien bij je bank(en) hoeveel ze rekenen voor verzekeringen. Dit zijn dingen die een mens niet vraagt, maar dat ze je toch aansmeren. Ik heb bij mijn banken geëist dat alle verzekeringen van lopende rekeningen en spaarrekeningen moesten stopgezet worden. Ik heb dat wel moeten vragen want anders wordt dit sowieso aangerekend. Ik vraag mij af wie daar uiteindelijk al heeft kunnen van genieten. Het bedrag dat men je belooft bij ongeval me dood tot gevolg is zeer beperkt en als je ettelijke jaren dergelijke verzekering betaalt heb je zelf al het bedrag bijeen gespaard dat de banken je hiervoor aanrekenen.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
        X