Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem iMac toetsenbord

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    maar een draadloos toetsenbord: nooit van m'n leven. Precies omdat ie (voor mijn part) teveel stroom verbruikt.
    Ik heb hier een verlicht draadloos toetsenbord van Logitech en die batterijen heb ik op een jaar tijd slechts 1 keer bijgeladen ... zo slecht vind ik dat nu ook weer niet.
    Mijn draadloze muis houdt het in elk geval minder lang uit.

En zo'n Logitech keyboard is anders wel heel zalig typen, op de betere reeks alvast.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Probleem iMac toetsenbord

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ik heb hier een verlicht draadloos toetsenbord van Logitech en die batterijen heb ik op een jaar tijd slechts 1 keer bijgeladen ... zo slecht vind ik dat nu ook weer niet.
      Mijn draadloze muis houdt het in elk geval minder lang uit.

En zo'n Logitech keyboard is anders wel heel zalig typen, op de betere reeks alvast.
      En maakt ook weinig geluid bij het typen
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

@Sultana: Beste dat artikel van Riello had ik al gelezen, was onze keuze niet: een jaar geleden hebben wij onze huidige woning gekocht en de Riello gaswandketel was door de vorige eigenaars geplaatst ...
        Had het van mezelf afgehangen dan zou het een Junkers of zo geworden zijn.

Comment

Ik heb volgende Mac Toetsenborden gehad:
          Twee verschillende typen met grote uitstekende toetsen en bedraad, een dun draadloos en een dun met draad. Geen van die toetsenborden moest onderdoen voor die van Logitech of Microsoft, maar het beste was wel het Mac toetsen bord met draad.
          Daar ik nu geen Mac meer heb gebruik ik terug Logitech en wel het goedkoopste die ze kunnen leveren.
          Ben er tevreden mee want ik heb al duurdere gehad die mooier waren maar geen snars beter. Heb ook twee Logitech toetsenborden gehad waarvan de toetsen na een tijdje "schraagden". Niet 'je dat' om ermee te typen.
          Mijn echtgenote werkt met een klein Microsoft Arc draadloos toetsenbord.
          Qua toetsen is het te vergelijken met een huidig Mac toetsenbord. Zachte druk, niet ver moeten indrukken enz. Dus alle voordelen van een Mac toetsenbord met het voordeel dat de "pillen" in het Microsoft toetsenbord langer meegaan en de matte vernis slijt ook niet af wat je van een Logitech niet kunt zeggen.
          Aan kapot gegane toetsenborden heb ik gehad: Benq, Microsoft en logitech, maar dat is lang geleden.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Hier gaan de toetsenborden even lang mee als de PC (meestal desktops dus...). Dus gemiddeld tussen de 5 en 10 jaar. Ze zijn allemaal bedraad en nog geen enkel is stuk gegaan. De meeste waren Cherry's.
            Mijn huidige is nu een K120 van Logitech (zo'n super goedkoop ding), en dat werkt voortreffelijk. Ook mijn muizen zijn altijd versies met draad. Mijn slechtste muis was uiteindelijk mijn duurste (een Logitech G500) : die was net na de garantie stuk (linkermuisknopje). Heb dan terug een logitech van 20€ gekocht (is dezelfde als op mijn werk) : die gaat daar al 5 jaar mee, is ooit zelfs quasi ondergedompeld geweest. Waar de vingers liggen, is ze zowat weggesleten (als 3d Cad tekenaar zien die dingen nogal af), maar ze werkt nog altijd voortreffelijk...

Ik denk er trouwens niet aan om die dingen draadloos te kopen : we misbruiken al batterijen genoeg...
            Groeten,

Polleke

Comment

Working...
            X