Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Selfie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Selfie

der mag inderdaad een hap aan zijn. Maar alle gekheid op een stokje: ik spreek meestal van een zelfbeeld eerder dan van eenz elfportret of van een selfie omdat dat zelfbeeld volgens mij een veel grotere lading kan dekken die kan gaan van een schaduw over een lichaamsonderdeel, een spiegelbeeld tot een echt zelfportret.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      je bedoeld mijn eega en ik..!
      grt,bouk.
      Dat bedoeld ik inderdaad.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        +2, namelijk ik en mijn eega. Wij hebben ook liever groenten op ons bord.
        En dan heb je nog de "frietjes"... gewoon om te verdoezelen dat ze niet erg gezond zijn
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
          der mag inderdaad een hap aan zijn. Maar alle gekheid op een stokje: ik spreek meestal van een zelfbeeld eerder dan van eenz elfportret of van een selfie omdat dat zelfbeeld volgens mij een veel grotere lading kan dekken die kan gaan van een schaduw over een lichaamsonderdeel, een spiegelbeeld tot een echt zelfportret.
          Een zelfbeeld is het beeld dat iemand van zichzelf heeft. Daar komt geen camera bij aan te pas.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
            Een zelfbeeld is het beeld dat iemand van zichzelf heeft. Daar komt geen camera bij aan te pas.

Jan
            Je kan natuurlijk proberen het beeld dat je van jezelf hebt, weer te geven in een foto.

Walter
            D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
              Je kan natuurlijk proberen het beeld dat je van jezelf hebt, weer te geven in een foto.

Walter
              Nah, dat valt altijd tegen.

Jan

Comment

weet niet hoor.
                Albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  Bof ... alhoewel OT, ik erger mij stukken méér aan al die keukenclowns die maar niet ophouden met leuteren over de "groentjes" die ze in hun keuken menen te moeten opdienen!! .. zuiver kannibalisme!
                  Als je de groenen zomaar rauw serveert klinkt dat niet zo lekker.
                  " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                    Bof ... alhoewel OT, ik erger mij stukken méér aan al die keukenclowns die maar niet ophouden met leuteren over de "groentjes" die ze in hun keuken menen te moeten opdienen!! .. zuiver kannibalisme!
                    Op z'n Vlaams groentekes.
                    Ergen dat doe je beter aan al die rare verklein woorden van boven de grote rioolen in NL, zoals selfie; omie; mamie; papie; tantie; oomie; neefie; vriendtie; gekkie.

Comment

ergeren is verloren energie en doe ik dus zo weinig mogelijk
                      Albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                        ergeren is verloren energie en doe ik dus zo weinig mogelijk
                        Een wijze opmerking

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          En dan heb je nog de "frietjes"... gewoon om te verdoezelen dat ze niet erg gezond zijn
                          Ha ha, en worden de groenten 'groentjes' genoemd om te verdoezelen dat ze meestal niet erg lekker zijn?
                          ('patatje oorlog' klinkt toch ook niet erg gezond)

Comment

Of een scampi'tje misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                              Ha ha, en worden de groenten 'groentjes' genoemd om te verdoezelen dat ze meestal niet erg lekker zijn?
                              ('patatje oorlog' klinkt toch ook niet erg gezond)
                              Voor de onwetenden .. er bestaat enkel het begrip "groente" met meervoud "groenten" er bestaat geen verkleinwoord van (en zeker niet "groentjes") .. "groentjes" zijn mensen die "de stiel" nog moeten leren wat vroeger (en in het Frans en zeker in het leger) nen "bleu" genoemd werd ..
                              ik krijg dus de zenuwen van al die sukkels die menen dat ze "groentjes" moeten klaarmaken!

Comment

SELFIE

Flickr één
                                Flickr two

Comment

Working...
                                X