Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelheid van 90 naar 80 Kmh op D wegen in Frankrijk.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Snelheid van 90 naar 80 Kmh op D wegen in Frankrijk.

    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    En niet eventjes vriendelijk opzij gegaan om die Porsche door te laten ? Of moesten die Porsche-rijders een filmpje van je maken om op youtube te plaatsen ?
    De porsche ging niet over (op rechte stukken meermaals kans gegeven, maar bij een bocht wil ik ook "de juiste lijn" rijden en "won" ik terrein)...
    ik vermoed een niet zo ervaren chauffeur, want ik ben 1000% zeker dat met een ervaren chauffeur hij mij voorbij zou kunnen...
    Ach, 't zou niet mogen, maar 't moet kunnen
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #62
      Re: Snelheid van 90 naar 80 Kmh op D wegen in Frankrijk.

      ... mag de totale hoeveelheid niet groter zijn dan 60 liter per recipiënt en 240 liter per transporteenheid ...
      Bedankt voor de info, dan zit ik met mijn 30l strategische reserve in de aanhangwagen nog goed.
      Deze gewoonte komt van de tijd dat er nationale stakingen met blokkades waren.
      Hiermee kan ik (bovenop de 70l in de krobbedevolle tank) desnoods van de Belgische grens naar de Middellandse zee en terug, zonder schrik om droog te vallen.
      's Nachts, langs de secundaire wegen, I love it !

      Comment


      • #63
        Re: Snelheid van 90 naar 80 Kmh op D wegen in Frankrijk.

        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Voor iedereen die vind dat je in belgië niet snel kan rijden,
        Tussen kunnen en mogen ligt een wereld van verschil hoor...

        En dat laatste is in België helaas niet echt mogelijk.
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #64
          Re: Snelheid van 90 naar 80 Kmh op D wegen in Frankrijk.

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          Tussen kunnen en mogen ligt een wereld van verschil hoor...

          En dat laatste is in België helaas niet echt mogelijk.
          lees de rest van het bericht, ik weet gerust enkele baantjes waar je met je standaard wagen niet zal toekomen om 90km/u te blijven rijden... na bocht 2 lig je waarschijnlijk de gracht in..
          Nu is er natuurlijk een verschil... ik geniet meer van het snelle bochtenwerk (waar je dus nooit de max snelheid kan halen) als van het topvermogen (200+ vlammen).
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #65
            Re: Snelheid van 90 naar 80 Kmh op D wegen in Frankrijk.

            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            lees de rest van het bericht, ik weet gerust enkele baantjes waar je met je standaard wagen niet zal toekomen om 90km/u te blijven rijden... na bocht 2 lig je waarschijnlijk de gracht in..
            Nu is er natuurlijk een verschil... ik geniet meer van het snelle bochtenwerk (waar je dus nooit de max snelheid kan halen) als van het topvermogen (200+ vlammen).
            Zo een baantjes weet ik ook wel hoor; vlakbij zelfs en ik ga er af en toe rijden, vooral wanneer het flink gesneeuwd heeft.
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • #66
              Re: Snelheid van 90 naar 80 Kmh op D wegen in Frankrijk.

              Eens gaan rijden in het Eifelgebergte. Met onze BMW club doen wij dit nu reeds enkele jaren met tussenstop in Francorchamps. Van hieruit via de Eifel naar de Nürburgring kan je je eens goed laten gaan. En hoe meer je in de omgeving van de ring komt hoe meer de politie daar de oogje dichtknijpt mijn gedacht. Ik heb ze er toch maar zelden gezien. Ze weten waarschijnlijk dat het grootste percentage van de bezoekers daar iets te maken heeft met de autosport. De sfeer is er dus één en al auto. Wij rijden zelf met onze club zoveel mogelijk in colonne en er zitten er daar wel tussen die een bochtje durven driften. Elkeen rijdt wel voor eigen verantwoordelijkheid. Maar leden van dergelijke clubs zijn ook geen moraalridders en geven toe wel eens buiten de schreef te gaan. Maar voor een goed begrip, snelheid wordt in geen enkel geval door de club aangemoedigd.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #67
                Re: Snelheid van 90 naar 80 Kmh op D wegen in Frankrijk.

                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                ..... Met onze BMW club ....
                welke..?
                hebben jullie een site..?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #68
                  Re: Snelheid van 90 naar 80 Kmh op D wegen in Frankrijk.

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  welke..?
                  hebben jullie een site..?
                  grt,bouk.
                  Ziehier bouk. http://www.autoclubvlaanderen.be/?menu=home
                  De foto's van de evenementen zijn wel niet van mijn hand hé. Dit is daar wel een zeeeeer groot probleem en dat ik met lede ogen moet aanschouwen. Ben ook niet zinnens om direct de fotograaf van het huis te worden.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #69
                    Re: Snelheid van 90 naar 80 Kmh op D wegen in Frankrijk.

                    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                    OK..die had ik net gevonden.
                    bedankt.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment

                    Working...
                    X