Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkoopste energieleverancier?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goedkoopste energieleverancier?

Een maand of zo ongeveer stappen wij over van A naar B want die beweerd goedkoper te zijn.
    De week erop klopt A aan om te zeggen dat zij goedkoper zijn dan B.
    Een maand later klopt C aan om te zeggen dat zij de goedkoopste zijn.
    Een week later klopt X aan om te zeggen dat A de goedkoopste is in de regio waar ik woon.
    Nog eens acht dagen later klopt B aan .............
    Dat geleur met die prijzen per maand is dikke zever.
    Aan X heb ik gevraagd wat de prijzen waren van alle aanbieders in mijn stad en dat was Luminus.
    Volgend jaar kan het heel goed Eneco, EFI, Electrabel of nog een andere zijn die het goedkoopst is.
    De energieprijzen zijn een handeltje geworden en de leveranciers maken overeenkomsten met een stad, gemeente, gewest of weet ik veel.
    Wat ik wil zeggen, laat u niet vangen aan hun vlugge rekensommetjes van XXX Euro per maand, vraag gewoon de prijs per eenheid en welke kortingen je krijgt.
    Vraag hen ook of ze langdurige contracten afsluiten met vaste prijs, met andere woorden: onderhandel!

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
      Binnenkort verhuis ik van een huis naar een appartement. Het verbruik is dus niet te vergelijken. Welke vinden jullie de beste leverancier voor gas en electriciteit?
      dank op voorhand!
      Nieuw appartement?
      Anders vragen aan de vorige eigenaar of huurder.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Nieuw appartement?
        Anders vragen aan de vorige eigenaar of huurder.
        topic is al een draagtijd oud hoor Theo.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          topic is al een draagtijd oud hoor Theo.
          grt,bouk.
          Heb je de internetpolitie al ingelicht hierover?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
            Heb je de internetpolitie al ingelicht hierover?
            sorry, mijn progje stond nog aan/open.
            vergeten uit te zetten.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Een maand of zo ongeveer stappen wij over van A naar B want die beweerd goedkoper te zijn.
              De week erop klopt A aan om te zeggen dat zij goedkoper zijn dan B.
              Een maand later klopt C aan om te zeggen dat zij de goedkoopste zijn.
              Een week later klopt X aan om te zeggen dat A de goedkoopste is in de regio waar ik woon.
              Nog eens acht dagen later klopt B aan .............
              Dat geleur met die prijzen per maand is dikke zever.
              Aan X heb ik gevraagd wat de prijzen waren van alle aanbieders in mijn stad en dat was Luminus.
              Volgend jaar kan het heel goed Eneco, EFI, Electrabel of nog een andere zijn die het goedkoopst is.
              De energieprijzen zijn een handeltje geworden en de leveranciers maken overeenkomsten met een stad, gemeente, gewest of weet ik veel.
              Wat ik wil zeggen, laat u niet vangen aan hun vlugge rekensommetjes van XXX Euro per maand, vraag gewoon de prijs per eenheid en welke kortingen je krijgt.
              Vraag hen ook of ze langdurige contracten afsluiten met vaste prijs, met andere woorden: onderhandel!
              Verschillende regionale sp.a-organisaties, een paar andere groeperingen en ook Test-Aankoop hebben groepsaankopen georganiseerd om klanten van leverancier X naar andere leveranciers te doen verhuizen en waren fier dat ze de klanten zogezegd een lagere prijs konden laten betalen.Veel mensen hadden niet door dat ze het tweede jaar meer moesten betalen.

Comment

Geert, die X die hier is geweest heeft niks met een politieke partij te maken, noch met één of andere ziekenkas.
                Ene BTW als ex-NMBS bediende waren wij verplicht bij de ziekenkas van de NMBS aan te sluiten.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  @Tariefchecker ...

Geregistreerd op 8/10 .. 2 posts over energiebesparing met een plug naar uw toepassing
                  Dat was ook mijn idee. Ik ga er van uit dat er de volgende dagen en weken op allerhande fora zal gepost worden met een link naar die URL. Dat die link overal opduikt heeft wss te maken met de link zo hoog mogelijk in de zoekresulaten te krijgen (vandaar het posten in twee verschillende threads).
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

Comment

Deze ochtend een kleine vergelijking gemaakt tussen groepsaankoop energietarief van Test-Aankoop en de kortingen die ik bekom op mijn vergelijker. Ik zal alvast de conclusie verklappen: De groepsaankoop is 11% duurder voor een gemiddeld verbruik... Op onze site staat de volledige vergelijking

Comment

Ik vergelijk via deze: http://www.mijnenergie.be
                      Je kan hem laten rekenen met of zonder lopende acties. En soms krijg je extra korting als je via hen wordt doorverbonden.

Comment

Working...
                      X