Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijzonder goed nieuws voor sommigen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bijzonder goed nieuws voor sommigen.

Snap gewoon niet dat mensen met hun geld naar Dexia gaan ...
    Zolang mensen oubollige bedrijven blijven steunen moet er niet met de vinger worden gewezen.
    Eerst de geldtoevoer naar Dexia stoppen en dan mag men discuteren.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

Dexia als bank bestaat niet meer.
      Nu is het Belfius, en die hebben niks meer met Dexia te maken.

Onwille van mijn lening ben ik nog klant bij Belfius, maar mijn beleggingen zitten elders.

Comment

Ja, wie wil er eigenlijk die rommel van Dexia opkuisen ? Aan het hoofd staat al een oudgediende met ervaring opgedaan bij de collega's." Comme toujours, l'histoire se répète".
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Goed nieuws ja
          Het zijn er wel drie die willen werken voor die centen.
          Als ik onze Johnny was dan zou ik daar eens gaan solliciteren.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Vorige week donderdag en vrijdag organiseerde Dexia-ceo Karel De Boeck een kasteelfeest in het Château Saint-Just net boven Parijs, om zijn topkaderleden uiteen te zetten welke richting hij uit wil.

Die bijeenkomst kostte zo’n 20.000 euro, schreef de Franse Journal du Dimanche gisteren. Een zeventigtal kaderleden was uitgenodigd op dat ‘strategisch seminarie’.

‘Het is de eerste keer sinds 2008 dat we zoiets doen’, sust woordvoerster Caroline Junius. De bijeenkomst was er ook belangrijk genoeg voor, beklemtoont ze.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Vorige week donderdag en vrijdag organiseerde Dexia-ceo Karel De Boeck een kasteelfeest in het Château Saint-Just net boven Parijs, om zijn topkaderleden uiteen te zetten welke richting hij uit wil.

Die bijeenkomst kostte zo’n 20.000 euro, schreef de Franse Journal du Dimanche gisteren. Een zeventigtal kaderleden was uitgenodigd op dat ‘strategisch seminarie’.

‘Het is de eerste keer sinds 2008 dat we zoiets doen’, sust woordvoerster Caroline Junius. De bijeenkomst was er ook belangrijk genoeg voor, beklemtoont ze.
              Wat wil je, die mannen zijn gewoon van kastelen te bevolken. De belastingsbetaler zorgt toch steeds weer voor de oplossing hé.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Of zo'n 285€ per persoon.
                Als daar één hotelnacht bij zit, en dan wat meetingfaciliteiten, dan is dat bedrag echt wel peanuts.

Het klinkt natuurlijk mooi om dat vakantie te noemen.

Bij ons doen ze dat ook ca iedere 2 jaar, en dat kost meer dan 1 mio voor ca 250 personen.
                Iedereen op goedkope vluchten naar Spanje op een zaterdag. Meeting start op zondag om 8h, en woensdag vliegt iedereen weg.
                Omdat er nogal wat intercontinentalen bij zitten ligt de gemiddelde kost nogal hoog.
                Meetings duren makkelijk van 8h tot 19h, en nee, we krijgen daarvoor een overuren vergoed...

Dat die salarissen ineens zo veel moeten stijgen in een bedrijf dat virtueel failliet is, is een andere zaak.

Comment

Als het kasteelfeest de oplossing biedt voor Dexia is dat natuurlijk peanuts vergeleken met wat het verhaal al gekost heeft, maar ik twijfel daar zeer sterk aan. Misschien moeten wij met zijn allen weer eens Dexia aandelen kopen.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Wie van alle reactieschrijvers hier zou een opslag van 30 % weigeren ????????????
                    Ik alvast niet, ik durf dat toegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Wie van alle reactieschrijvers hier zou een opslag van 30 % weigeren ????????????
                      Ik alvast niet, ik durf dat toegeven.
                      Neen, heb ik ook geen moeite mee
                      De bedragen liggen wel "iets" anders.

Waar het totale verhaal om draait weet je even goed als elke reactieschrijver
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Neen, heb ik ook geen moeite mee
                        De bedragen liggen wel "iets" anders.

Waar het totale verhaal om draait weet je even goed als elke reactieschrijver
                        En zelfs al was het op kosten van de belastingbetaler...
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

En toen volgde er stilte....
                          Ik heb hier mensen horen vloeken en schreeuwen toen het over zwart geld ging. Dus geld dat ontrokken wordt aan de belastingen, ok dat is zo. Maar als het gaat om inkomens door de belastingsbetaler gesubsidieerd, geeft men niet thuis. Waar zit het verschil?
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik heb er totaaaaaal geen probleem mee dat mensen loon naar werken krijgen. Dat een CEO van een groot bedrijf €1.000.000 krijgt of een directielid €400.000, ... helemaal geen probleem mee.
                            Dat voetbalclubs en hun spelers in een speciaal belastingsregime zitten, dat men een koehandel kan doen om pakweg een Bayle te kopen voor een ridicuul bedrag gaat mijn petje echter te boven. Ik noem dat duur betaalde slaven om de naam van een club hoog te houden en de bobo's van de club hun levensstijl te onderhouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                              Ik heb er totaaaaaal geen probleem mee dat mensen loon naar werken krijgen. Dat een CEO van een groot bedrijf €1.000.000 krijgt of een directielid €400.000, ... helemaal geen probleem mee.
                              Dat voetbalclubs en hun spelers in een speciaal belastingsregime zitten, dat men een koehandel kan doen om pakweg een Bayle te kopen voor een ridicuul bedrag gaat mijn petje echter te boven. Ik noem dat duur betaalde slaven om de naam van een club hoog te houden en de bobo's van de club hun levensstijl te onderhouden.
                              Volledig mee eens. En ook hier in het Belgisch voetbal lopen wat slaven rond. Ik kan nl. geen enkele naam meer onthouden.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                              X